מפגש פסגה: קייט מידלטון צפויה לפגוש את הנשים האופנתיות בעולם

מפגש פסגה: קייט מידלטון צפויה לפגוש את הנשים האופנתיות בעולם

איך יראה מפגש של שלושת אושיות האופנה הכי אהובות בעולם? הדוכסית קייט מידלטון, צפויה לפגוש ממש בקרוב את מלניה ואיוונקה טראמפ שיגיעו לטיול בבריטניה

תמונה משותפת בקרוב? (צילום: שטארסטוק | איוונקה Yossi Zamir/FLASH90)

מפגש פסגה אופנתי: זה לא סוד שהדוכסית קייט מידלטון היא אחת מהנשים האופנתיות המדוברות ביותר בעולם, אך לא רחוק ממנה נמצאות מלניה ואיוונקה טראמפ שמאז שנכנסו אל הבית הלבן, הסטייל שלהן הספיק לככב בכל פינה בעולם, לעשות לא מעט שערוריות ואפילו להעניק השראה לקייט מידלטון בכבודה ובעצמה!

בקרוב שלושת הנשים האופנתיות הללו צפויות להיפגש יחד ולהעניק לעולם מפגש בלתי נשכח. על פי אתרים בעולם, המפגש צפוי לקרות בתחילת יוני הקרוב, במהלך טיול של הנשיא טראמפ ומשפחתו בבריטניה.

-נקווה שלא יגיעו באותה השמלה 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Site de moda (@inspiredresses) on

על פי הדיווחים, טראמפ ורעייתו מלניה יבקרו בארמון בקינגהאם לארוחת ערב ממלכתית, באירוח של המלכה. ברשימת האורחים, שצפויים להשתתף בארוחה נמצאים: הנסיך צ'ארלס ואשתו, קמילה, הדוכסית של קורנוול והזוג האהוב, הנסיך וויליאם ואשתו, קייט מידלטון שצפויים להשתתף, אך טרם אישרו רשמית את הגעתם.

מטעם הארמון נמסר על הביקור: "הוד מלכותה המלכה, בהשתתפות הנסיך מוויילס והדוכסית של קורנוול, יקבלו בברכה רשמית את הנשיא ואת הגברת טראמפ בארמון בקינגהאם. הנשיא יקבל קבלת פנים מיוחדת בגן ארמון בקינגהאם בליווי הנסיך של ויילס שיבדוק את משמר הכבוד".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🌹Melania fanpage🌹 (@melaniaperfect) on

לדברי "אקספרס", דלף כי הנשיא טראמפ מתכנן אף פגישה אישית בין ביתו, איוונקה טראמפ לדוכסית קייט מידלטון והנסיך וויליאם במהלך הביקור.

ואם תהייתם מה לגבי מייגן מרקל, שיילדה לאחרונה את היורש החדש בממלכה. ה-CNN מדווח כי המלכה הזמינה את הנסיך הארי ומייגן להצטרף לארוחת צהריים פרטית עם טראמפ ואשתו, מלניה. אך על פי הדיווח הנסיך הארי יגיע לארוחה לבדו ללא מייגן ובנו הקטן ארצ'י.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איוונקה במפגש עם קייט מידלטון
מא | 26-05-2019 18:14
משפחתה של קייט מצד אמה הם מומרים היו יהודים בעבר שם משפחתם גולדשמיט אמא של קייט היא גולדשמיט לעומת זאת איוונקה היתגיירה הן תוכלנה להחליף חוויות באיזה צד כדאי להיות
שלוש הנשים ולא שלושת
רעות | 28-05-2019 10:37
(שלושת כותבים לפני שם עצם בזכר)
2
פגישת טראמפ והמלוכה
עומרי | 27-05-2019 7:39
כל הכבוד למייגן שלא תיפגש עם טראמפ שהטריד נשים