התמיכה בביטול חוק ההתנתקות מתרחבת - סרוגים

התמיכה בביטול חוק ההתנתקות מתרחבת

10 ח"כים מהליכוד ומאיחוד מפלגות הימין הודיעו לראש מועצת שומרון כי הם מעוניינים להרתם להגיש את הצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון

התמיכה בביטול חוק ההתנתקות מתרחבת
  ח"כים בעליה לחומש (צילום: רועי חדי)

מספר שיא של 10 חברי כנסת מהליכוד ומאיחוד מפלגות הימין, פנו לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, והודיעו לו כי הם מעוניינים להרתם להגיש את החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון בכנסת הקרובה

ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן מקדם בימים אלו יחד עם מגורשי חומש ושאנור דרישה להכניס על פי דרישת איחוד מפלגות הימין כחלק מהמשא ומתן הקואליציוני לקווי היסוד של הממשלה את ביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון.

הצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון הוגשה בכל כנסת מאז הגירוש והיא צפויה להיות מוגשת גם בכנסת הקרובה.

כעת נחשף כי 10 חכים מעוניינים להרתם לנושא ולהגיש את הצעת החוק. בכנסת הקרובה.

בין חברי הכנסת: חכ מיכל שיר, חכ קטי שטרית, חכ אסנת מארק, חכ אתי עטיה, חכ שלמה קרעי, חכ אריאל קלנר, חכ מאי גולן – כולם חכים של הליכוד. וחברי הכנסת מוטי יוגב, חכ אופיר סופר וחכ עידית סלמן של איחוד מפלגות הימין "התמיכה של החכים היא מרגשת" אומר דגן "אנחנו יודעים כעובדה שכ 30 מתוך 35 חכים בליכוד בעד העברת הצעת החוק וכך גם רוב שרי הממשלה. ברור שיש כאן תמיכה מקיר לקיר. נותר רק לראש הממשלה להוביל את המהלך ולתקן את העוול".

בד בבד התמיכה בדרישה מתרחבת מיום ליום. יור הכנסת חכ יולי אדלשטיין, ו 10 חכים עלו לחומש, והביעו את תמיכתם בחוק לפני כשבוע, מועצות בנימין וקריית ארבע הודיעו על תמיכתן לפני 4 ימים, יור צעירי הליכוד דוד שאיין הודיע אתמול בשם פורום צעירי הליכוד על תמיכתם בדרישה. אפילו מפקד הגירוש גרשון הכהן הודיע כי העברת החוק נכונה בטחונית ומוסרית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעולה! בע"ה תחזרו לעזה. כמה שיותר מהר
בהצלחה. | 24-05-2019 11:42
וכמה שיותר אנשים, רק הפעם תגינו על עצמכם. אפשר להקים את צבא השם בו ישרתו החרדים (3 שנים), וחיילי ההסדר (שנה וחצי, במקום בישיבה) שיגן על ההתישבות בעזה, קלקילייה וגנין!
2
סער
יוהן | 25-05-2019 15:13
למה גידעון סער לא שמה? לפי דעתי התקשורת השמאלנית יודעת עליו פרטים שלא פורסמו.וכך מחזיקה אותו בביצים.כמו ליברמן שמפחד מהתקשורת השמאלנית.אין משהו אחר.