ארדן על תקיפת הנער: "תתבצע בדיקה מקיפה" - סרוגים

ארדן על תקיפת הנער: "תתבצע בדיקה מקיפה"

השר גלעד ארדן הגיב לתקיפת הנער הסובל מאוטיזם, והבהיר כי "החלה בבדיקת האירוע לעומק והתחייבה לבצע בדיקה מקיפה של התנהלות ותפקוד השוטרים באירוע. בכוונתי לעקוב ולוודא אישית שהלקחים מהאירוע הקשה יופקו במלואם"

author-image
ארדן על תקיפת הנער: "תתבצע בדיקה מקיפה"
  (צילום מסך)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב הערב (חמישי) לאירוע הקשה שהתרחש אמש בירושלים, בו מספר שוטרים תועדו כשהם מכים ילד חרדי הסובל מאוטיזם. בדבריו הבהיר כי יפעל לוודא שהאירוע ייחקר בחומרה.

"מאז שעות הבוקר ניהלתי את התמודדות גורמי החירום וההצלה עם גל השריפות וכעת, עם הגעתנו לשליטה במוקדי האש, אני יכול להגיב לאירוע המזעזע וקורע הלב ב״מקור ברוך״ במהלכו נעצר צעיר בעל מוגבלות שהוכה ודימם" אמר.

"עודכנתי שמשטרת ישראל, בהתאם להנחייתי המיידית, החלה בבדיקת האירוע לעומק ונציגי פיקוד המשטרה נפגשו עם הנהלת עמותת ״שיח סוד״ והתחייבו שמשטרת ישראל תבצע בדיקה מקיפה של התנהלות ותפקוד השוטרים באירוע" הבהיר. "בכוונתי לעקוב ולוודא אישית שכך יעשה ושהלקחים מהאירוע הקשה יופקו במלואם. ראוי להדגיש כי הצעיר שוחרר ברגע שהובן מצבו על ידי המפקדים בשטח".

עוד ציין כי "שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לבין הציבור החרדי נמצא בהנחייתי בסדר עדיפות גבוה במיוחד ובשבועות האחרונים. כדוגמא, הופעלו אלפי שוטרים ומאות כבאים כדי לוודא שחגיגות ל״ג בעומר בהן משתתף הציבור החרדי בהמוניו יתקיימו בצורה הטובה והבטוחה ביותר".

כזכור, במשטרת ישראל אמרו מוקדם יותר בתגובה לתיעוד המזעזע כי "במהלך פעילות המשטרה אתמול לאכיפה של הקמת מדורות העלולות לסכן חיי אדם בשטחים אסורים בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתקלו השוטרים באלימות מצד עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים, חפצים ותקיפת שוטרים".

עם זאת, בסרטון נוסף שהתפרסם הערב נראים עשרות מתקהלים עומדים על המדרכה, כשחלקם יורדים אל הכביש, לאחר מכן תופסים השוטרים את הילד החרדי הסובל מאוטיזם ומכים אותו, למרות שלפי התיעוד הוא לא תקף את השוטרת ולא הייתה כל אלימות כלפי השוטרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הכאת הנער עד זוב דם
שרה רבקה | 23-05-2019 23:41
בבקשה מהשר ארדן לבדוק ביסודיות כיצד מגיעים לאכזריות כזו. וכן כיצד מתעללים בקטינים במרתפי שבכ והורסים את חייהם . בושה. איפה ארגון בצלם בענין ? איפה השופטת מבגץ שגרמה למעצר קטיה בת 14 בעת גרוש קטיף . ממני עובדת סוציאלית עם נוער .בפנ ס י ה
תחזית: מסקנת הועדה=הנער תקע סכינים ב10 שוטרים
עידו 2 | 26-05-2019 8:23
1. השוטרים לא היו מסוממים כפי שטוענים עדי ראייה. 2. השוטרים לא צעקו 'אללה ואכבאר' לפני שפוצצו לנער את הראש. 3. השוטרים לא פוצצו ראשים של נערים בעבר. 4. השוטרים לא קיבלו 'טפיחת שכם' מהבוסים שלהם. 5. השוטרים עשו תפקידם בנאמנות ותדע כל אם השולחת ילדיה להפגנה נגד השמאל, כי השוטרים עלולים להחזיר את ילדיהם בארון קבורה !!
2
שוטרים מכים
אסתר בכר | 24-05-2019 1:26
ובכן תפסתם ילד אוטיסט וכיליתם בו את יצר ההכאות שלכם. זה ידוע,לדאבוני הרב, כי כפות ידיהם של השוטרים לוהטות תמיד. לו הייתי יכולה לספור את מספר הפעמים ששוטר הכה מכות רצח מישהו או מישהי מבלי שהיתה לזה סיבה או הצדקה. שמעתי במו אזני מישהו שהתגייס למשטרה ופרש משום שלא יכול היה להבליג יותר על ארועים שחווה כשיצא הוא ושותפו למשמרת ולפתע בלי סיבה שותפו החל להכות את העצור מכות אימים. אותו מישהו עזב את המשטרה אולי רגיש מידי, אבל מכאן ועד התרת דם של האחר, יש מרחק רב.
3
אפקט שריפת הרייכסטאג - התוקף ממציא שהותקף
היסטוריון | 24-05-2019 2:23
אפקט שריפת הרייכסטאג - השיטה היא אותה שיטה - תמיד שגורם שלטוני רוצה לתקוף אנשים בלי סיבה - הוא ממציא שהותקף (בפועל המצלמה מוכיחה אחרת) מזל שיש היום מצלמות
4
כהורים לילדים מיוחדים
הורים לילדים מיוחדים | 24-05-2019 12:40
שמענו וראינו את הסרטון, וכל אחד פשוט בכה בלי להתבייש, חייבים למצות את הדין אם אנשים האלו, (לא רוצה לכנות שום כינוי) אסור לרדת מסדר היום על כך, ולא לתת לדבר הזה להישכח ברצוננו לגבש אלפי הורים לילדים כאלו עם שלטים ענקיים: טאטי, מאמי, אני רוצה הבייתה!!!!
5
לאן הגענו. בושה וחרפה זו מחמאה לשוטרים . ידם
ש | 24-05-2019 13:15
פשוט בושה שתוקפים אדם בלי שום סיבה....כשרואים ילד קטן כבן 7 מוסלמי מרביץ לחיילים והם מתקפלים ובורחים. ורואים שוטרים מכים ילד שלא עשה דבר . בלי קשר להיותו אוטיסט. יודעים שהכל כבר ממש רקוב. המצב זוועתי משחשבנו. ליקוקי תחת וחנופה. חיל ורעדה אין הרתעה . השיטור והצבא שלנו מזמן לא עושים את תפקידיו נאמנה. שרירים על יהודים ובמיוחד חרדים. אז בכלל כבר הכל מותר. אין דין ואין דיין....
6
חסר תועלת
סתם איש | 24-05-2019 19:51
לדעתי השוטרים ימשיכו בשלהם. יהיה טיוח. רפובליקת בננות.
7
שוט רעים
נוני | 25-05-2019 19:25
לא ייאמן תעשה כבר משהו גלעד ארדן מספיק עם הסיסמאות ,לא יכול להיות ששוטר טירון יוצב מול סיטואציה שלא יכול להתמודד עמה בעצמו ,כספי הציבור נגד הציבור חא יכול חהמשך כך ,נעקוב אחר תוצאות הבדיקה שלך גלעד ארדן .
8
עוד הצגה כלב לא אוכל בשר כלב
אמנון | 25-05-2019 20:04
כל חקירה במשטרה צריכה להתבצע עי שופטים בלתי תלויים
סיפור ישן
מוטי | 26-05-2019 17:37
שנים רבות נהוג במשטרה להכות חרדים גם אם לא עשו כלום. השופטים מגבים אותם כשמדובר בחרדים השנואים. למזלם של השוטרים זה לא היה ערבי גנב רכב או זורק אבנים , זה היה סך הכל חרדי ! אז על מה הרעש?