חוזר למשרד הביטחון: ליברמן שוחח עם הרמטכ"ל וראש השב"כ

חוזר למשרד הביטחון: ליברמן שוחח עם הרמטכ"ל וראש השב"כ

חרף המחלוקות, נראה אביגדור ליברמן צופה את חזרתו לקומה ה- 14 במשרד הביטחון. לאחרונה שוחח עם בכירים במערכת הביטחון, בהם הרמטכ"ל וראש השב"כ - כל אלו באישור נתניהו

author-image
חוזר לביטחון? ליברמן שוחח עם הרמטכ"ל וראש השב"כ
  (צילום: קובי גדעון, לע"מ/ פלאש 90)

חרף המחלוקות, נראה שהשר לשעבר אביגדור ליברמן צופה את חזרתו לקומה ה-14 במשרד הביטחון, דווח בערוץ 13. לאחרונה שוחח עם בכירים במערכת הביטחון, בהם הרמטכ"ל אביב כוכבי וראש השב"כ נדב ארגמן – כל אלו באישור ראש הממשלה נתניהו.

השניים נועדים ארוכות מאז שעות הערב, אז הגיע ליברמן למשרד ראש הממשלה לקראת פגישה עם נתניהו. במקביל, מהצהריים התקיימה ישיבה ארוכה בת 6 שעות בין השר יריב לוין לנציגי שלושת המפלגות הדתיות והחרדיות – מש"ס אריאל אטיאס, מיהדות התורה אורי מקלב ומאיחוד הימין שריה דמסקי – בנושאי דת ומדינה ותיקונים בחוק הגיוס.

פגישת לוין עם נציגי המפלגות בנושאי דת ומדינה בלשכתו בכנסת

מחר צפויות פגישות נוספות של נציגי הבית היהודי – האיחוד לאומי עם נציגי הליכוד, זאת לאחר נתק של שבוע.

עוד קודם לכן תתקיים הצהריים (רביעי) בכנסת פגישה בין יו״ר צוות המשא ומתן של הליכוד. "להתקדם כמה שיותר מהר לסגירות", אומר לסרוגים גורם המעורב במשא ומתן. מוקדם יותר נועד השר אריה דרעי עם ראש הממשלה נתניהו, כשכל השותפות הקואליציות מבשרות על התקדמות.

נזכיר כי שישה ימים בלבד נותרו לנתניהו עד לתום מועד הארכה שהעניק לו נשיא המדינה להרכבת הממשלה. השבעת הממשלה צפוייה לקום בסוף חודש מאי או תחילת יוני לכל המאוחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו