האיגוד האירופי פסל את ה'דוז פואה' היחיד לישראל - סרוגים

האיגוד האירופי פסל את ה'דוז פואה' היחיד לישראל

איגוד השידור האירופי הודיע הערב (ד') על פסילת ה'דוז פואה' היחיד שקיבלה ישראל מבלארוס באירוויזיון, זאת בעקבות פרסום הצבעת השופטים טרם השידור. על אף כך קובי מרימי נותר במקום ה-23

author-image
האיגוד האירופי פסל את ה'דוז פואה' היחיד לישראל
  (צילום: Andres Putting)

נפרדים מה"דוז פואה": איגוד השידור האירופי הודיע הערב (ד'), על פסילת הניקוד של בלארוס באירוויזיון, זאת בעקבות פרסום הצבעת השופטים טרם השידור, דבר שאסור על פי החוקים. כתוצאה מכך ה'דוז פואה' היחיד שקיבלה ישראל מבלארוס בגמר נפסל גם הוא.

החלק המנחם בעניין הוא שעל אף הפסילה, מיקומה של ישראל לא ירד. גם לאחר שהורדו לישראל 12 הנקודות של בלארוס, קובי מרימי נותר עדין במקום ה-23.

כזכור במוצ"ש האחרון, התקיים גמר האירוויזיון בתל אביב שכלל הופעות של מדונה, עידן רייכל, נטע ברזילי ונציגי אירוויזיון נוספים. בסוף הערב המותח הוכרז שהמנצח הגדול לשנת 2019, הוא הזמר דאנקן לורנס שייצג את הולנד עם השיר Arcade, שהוביל בראש ההימורים לאורך כל הדרך.

26 מדינות התחרו על הגביע ועל הזכות לארח את התחרות בשנה הבאה. אך מי שהצליחה להגיע אל המקום הראשון היא הולנד שסיימה עם 492 נקודות.

קובי מרימי, הנציג של ישראל שהעניק ביצוע מרגש במיוחד עם השיר HOME על במת האירוויזיון, הצליח להגיע רק למקום ה-23 עם 47 נקודות וכעת לאחר פסילת הנקודות של בלארוס, נותר עם 35 נקודות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הניקוד לארוויזיון
שרה רבקה | 23-05-2019 23:24
שבת קודש גימטרי ה קטנה 23. והמבין יבין . חבל אבל...
2
מרימי
שרה רבקה | 23-05-2019 23:35
אין ספק שמרימי זמר גדול אבל גם אנגלית גם חילול שבת . וגם סגנון האירובזיון לא מתאים ראיתי את הביצוע שלו בלבד דרך הנייד . נהניתי מהמיצועים של זמרים אדירים במירון . יחי ההבדל
3
מענין את הת..ת
צביקי | 24-05-2019 9:20
ממש לא מענין
4
עצוב ומצחיק. קובי. קח את זה בקלות
דנה | 24-05-2019 10:24
העיקר שהיתה לך פריצה. אתה זמר מעולה שהגיע לבמה מרעילה!