היועמ"ש חתך: השימוע לנתניהו בצום גדליה תש"פ - סרוגים

היועמ"ש חתך: השימוע לנתניהו בצום גדליה תש"פ

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע לפרקליטיו של ראש הממשלה כי הוא קובע את תאריך השימוע לבנימין נתניהו בעשרת ימי תשובה תש"פ.

היועמ"ש חתך: השימוע לנתניהו בצום גדליה תש"פ
  השימוע בצום גדליה (יונתן זינדל/פלאש90)

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע לפרקליטיו של ראש הממשלה כי הוא קובע את תאריך השימוע לבנימין נתניהו בעשרת ימי תשובה תש"פ.

השימוע יתקיים ב-2-3 באוקטובר, כלומר בג' ובד' בתשרי תש"פ – צום גדליה. אם יצטרכו – יתקיים שימוע נוסף שבוע לאחר מכן.

פרקליטיו של נתניהו ביקשו לדחות את השימוע למאי 2020 כלומר בעוד שנה, אך היועמ"ש הזכיר להם כי לא מדבר בקדם משפט או במשפט זוטא אלא בשימוע בו נדרש לבחון האם חומר הראיות שהוצגו או האינטרס הציבורי אינם מצדיקים הגשת כתב אישום.

במכתב של יועצו של מנדבליט, ד"ר גיל לימון הוא מציין כי השימוע לפני כתב האישום של אולמרט בו נגבו 800 דפי עדויות, התקיים בתוך 7 חודשים בזמן שאולמרט ניהל שני משפטים נוספים. בשלוש חקירות נתניהו (1000, 2000 ו-4000) יש בסך הכל כ-400 עמודי ראיות ולכן אין צורך לדחות את השימוע בשנה שלמה.

עוד מבקר היועמ"ש את החלטתם של הפרקליטים שלא לקחת ולאחר מכן שלא לקבל את חומרי הראיות, וטוען כי התנהלות זו לא אמורה לדחות את תהליך השימוע.

בסופו של דבר קוצב היועמ"ש את פרק הזמן לחמישה חודשים, כאמור בתחילת אוקטובר ולמחרת ראש השנה תש"פ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שומו שמיים, שימוע ביום צום!
ץ | 22-05-2019 13:05
איך אפשר, הרי הוא צם מהבוקר עד הלילה?
ביבי אתאיסט מוחלט
בהחלט | 22-05-2019 13:26
לא מאמין באלוהים כלל
2
שיגוע
ס.חכם | 22-05-2019 13:19
אין כלום כי אין כלום. רוהמ צריך לוותר על הקשקוש וללכת מייד למשפט. תוך זמן קצררר יתברר מה יש. מה אין והכי חשוב. מי נתן את ההוראה.או הוראות.
3
כמה סימלי. גדליה שנרצח ע"י ישמעאל בן נתניה
יובל | 22-05-2019 13:19
ועכשיו, ביבי נתניהו ששלח את יגאל לרצוח את יצחק רבין זצל יועמד לשימוע ביום צום לזכרו של גדליה. אכן, מסתמן שיש קשר הסטורי בן האירועים.
4
" שימוע"
חלפון | 18-06-2019 21:23
מנדלבליט היועץ המשפחתי של נתניהו על מי אתה חושב שאתה עובד ? הכל קנוניה ומתואם מראש בינכם . בסופו של דבר תמשיך למסמס את התיקים עד אין סוף וכשכל המדינה תותש תוציא כתב אישום מינורי ולאחר מכן הסכם טיעון בזוי כדוגמת פרשת המעונות של שרה. שכחת רק דבר אחד : ההיסטוריה שאין להימלט מגזר דינה