זעם על אישור המשוריינים: "מסכן את תושבי יו"ש" - סרוגים

זעם על אישור המשוריינים: "מסכן את תושבי יו"ש"

במועצה האזורית שומרון זעמו על אישור הכנסת המשוריינים לרשות הפלסטינית, כשלדברי ראש המועצה יוסי דגן מדובר ב"לקיחת סיכון בלתי מתקבלת על הדעת, הן של חיי חיילי צה"ל והן של חיי התושבים ביהודה ושומרון"

author-image
זעם על אישור המשוריינים: "מסכן את תושבי יו"ש"
  משוריינים ברשות הפלסטינית. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

במערכת הפוליטית זעמו על החלטת ישראל לאשר את הכנסתם של 10 רכבים משוריינים לרשות הפלסטינית. לדבריו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מדובר ב"הפקרות מוחלטת של חיי אדם".

"זו לקיחת סיכון בלתי מתקבלת על הדעת, הן של חיי חיילי צה"ל והן של חיי התושבים ביהודה ושומרון" טען. "כל בר דעת מבין שלספק רכבים משוריינים שעליהם מקלעים למחבלים במדים, זו החלטה שעלולה לעלות בדמים רבים".

לדבריו, "רבים מהפיגועים ביהודה ושומרון, בהם נרצחו חיילים ואזרחים יהודים התבצעו עי או בסיוע חיילי פתח או שוטרים של הרשות הפלסטינית. עדו זולדן, הרב מאיר חי, בן יוסף לבנת, אביתר בורובסקי, ועוד רבים שנרצחו עי שוטרים פלסטינים או עי השב"כ הפלסטיני. מדהים שאותם אנשים שככיכבו בהפגנות 'אל תתנו להם רובים' בימי אוסלו, נותנים להם היום שריוניות".

"אני קורא למי שקיבל את ההחלטה האומללה הזו להתעשת ולחזור בו" תקף. "לאחר שנמנעו מהשלמת פערים בצרכי בטחון ביו"ש בסך 400 מליון ש"ח, קיצצו בכוחות, עכשיו גם נותנים לאויב שריוניות. לא ייאומן".

גם ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי הביע את זעמו על הכנסת המשוריינים לרשות הפלסטינית. "כשזעקנו אל תתנו להם רובים, חשבו שאנחנו הזויים. כצעקנו שהגירוש מעזה יביא עלינו טילים, קראו לנו נביאי שקר" טען. "למה הפלסטינים צריכים משורינים? מי בדיוק יורה עליהם?! את דמי ההחלטה השגויה הזו נשלם בדמי תושבנו וחיילנו. עצרו בטרם יהיה מאוחר מדי".

יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני הוסיף ואמר כי "זהו אבסורד בהתגלמותו. אתמול פורסם כי עובד בכיר ברשות הפלסטינית, יחד עם עורך דין שעבד איתו, נעצרו על פיגועי ירי קשים, והיום מביאים לחבריהם משוריינים. מדובר בצעד תמוה ומסוכן. כל עוד הרשות הפלסטינית ממשיכה לשלם משכורות למחבלים להסית לטרור, והיא ממשיכה, אין כל סיבה להמשיך את ההאדרה הזאת ולתמוך בה כלכלית וביטחונית. אני קורא לעצור את המהלך ולהחזיר את המשוריינים חזרה לאיחוד האירופי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
משוריינים
אחד שמאמין לזדורוב | 21-05-2019 20:07
תגידו ממשלת במבה מה ניסגר איתכם ?מה אתם מחפשים צומת לב .זה הפרס למחבלים שהרגו מישפחות שלמות .מרחב דייג משוריינים .מה הצעד הבא תיבנו להם בתים באשקלון.יאלא תעיפו אותם מיפה לעזאזל.ביבי זה סוף הקדנציה שלך .
2
הולכים למלחמה
נעמה | 21-05-2019 20:18
נראה לי שאפשר להבין מה זה אומר
3
פיפי נתניהו
זיו | 21-05-2019 22:36
זה אמיתי ????
ולמכור צוללות לאויב תמורת שלמונים. מותר ??
ח | 22-05-2019 0:44
מי שתומך בזה .. כי 'ימין'.. מכמה מכוניות מפחד ???
4
חחחחח
דנה | 21-05-2019 22:45
הצחקתם אותנו