אחרי הסערה: זה הבונוס שתקבל מנחת האירוויזיון - סרוגים

אחרי הסערה: זה הבונוס שתקבל מנחת האירוויזיון

לאחר שהפרסום על כך שהיא לא תקבל שכר לעומת שאר המנחים- עורר ביקורת רבה, המנחה הצעירה לוסי איוב, צפויה להרוויח בונוס נאה על הנחיית האירוויזיון

אחרי הסערה: זה הבונוס שתקבל מנחת האירוויזיון
  Photo by: Andres Putting

לאחר שפורסם כי לוסי איוב לא תקבל שכר מיוחד על הנחיית האירוויזיון, בעוד ששלושת המנחים לצידה (ארז טל, בר רפאלי ואסי עזר) ירוויחו למעלה מ-100 אלף שקל כל אחד. בעקבות הביקורת הקשה שעורר העניין, המנחה הצעירה צפויה להרוויח בונוס נאה, בתוספת למשכורת הקבועה שלה מתאגיד השידור 'כאן'.

בין האנשים הרבים שהביעו מחאה על החלטת השכר, היה אסי עזר, שהרוויח מהנחיית האירוויזיון 105,000 ש"ח- אותם החליט לתרום לארגון איגי. עזר יצא לטובת איוב ופרסם בחשבון האינסטגרם שלו: "אם זה נכון, זה עצוב מאוד..לכולם מגיע שכר זהה. מקווה שהעוול הזה יתוקן".

כעת על פי הפרסום בתכנית "חי בלילה" בקשת 12, איוב בת ה-26 צפויה להרוויח בונוס חד פעמי בשווי של כ-5,000 שקלים בנוסף למשכורת שלה. כשהבונוס הגדול באמת, הוא הפרסום והחשיפה העצומה אותם קיבלה בעקבות ההזדמנות להנחות את התחרות האירופית בה צפו למעלה מ-200 מיליון צופים מרחבי העולם.

מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, הסביר כי עשרות עובדים מהתאגיד עבדו באירוויזיון בתפקידים שונים ואף אחד מהם לא קבל תוספת של שכר על כך. לעומת זאת הכוכבים שגויסו לאירוע ואינם עובדים מטעם התאגיד  יתוגמלו בשכר מכובד במיוחד. בר רפאלי וארז טל ירוויחו לכיסם 170 אלף שקלים ואסי עזר 105 אלף שקלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
התאגיד יוצאים פיסטוקים
נועם | 20-05-2019 21:33
שילמתם 450 אלף תתנו לה לפחות 50 אלף, תעגלו לחצי מיליון, או תתנו לה משכורת כפולה, זה הכבוד שלכם, הוצאתם טונות של כסף, היא עשתה תפקיד מעולה, עפו פה סכומי עתק, ואתם מתלכלכים על איזה בונוסון של 5 אלף שח... לא מתאים, ולא ברמה שלכם, ואסי עזר נאה דורש, אך אם כבר אתה מדבר אז תחלק את התרומה של השכר שלך, תן חצי ללוסי וחצי לארגון שאתה רצית לתרום לו... כאילו זה לא יפה לנצל את העובדה שהיא הרוויחה חשיפה ולכן לא צריכה גם כסף, זה חשבונות של ראש קטן, היא עשתה עבודה גדולה צריך לתגמל בהתאם וכמקובל
2
שיבוא הגבר ויסדר ללוסי מימון המונים לשכר שלה באירוויזיון
אייל | 20-05-2019 21:34
לתאגיד נגמר הכסף כנראה