רגב לא תגיע לאירוויזיון, אבל שיגרה ברכה לקובי מרימי: "גאים בך"

רגב לא תגיע לאירוויזיון, אבל שיגרה ברכה לקובי מרימי: "גאים בך"

שרי הממשלה לא יגיעו הערב (שבת) לגמר האירוויזון, אך חלקם שיגרו ברכה לנציג ישראל קובי מרימי. רגב: "גאים בך, מחזיקים לך אצבעות"; ליברמן: "תן בראש"

author-image
השרים לא יגיעו לאירוויזיון, חלקם שיגרו ברכה למרימי
  מרימי (קרדיט: חשבון הפייסבוק של רגב)

שרי הממשלה לא יגיעו הערב (שבת) לגמר האירוויזון, אך חלקם שיגרו ברכה לנציג ישראל קובי מרימי.

שרת התרבות מירי רגב כתב בחשבון הפייסבוק שלה "קובי מרימי שלנו, גאים בך וסומכים עליך שתיתן הערב הופעה מצוינת בגמר האירוויזיון. מחזיקים לך אצבעות".

השר אביגדור ליברמן איחל בהצלחה למרימי: "תן בראש!" והוסיף "שאפו לתאגיד כאן על ההפקה המושקעת".

ביום ראשון פרסמנו לראשונה בסרוגים, כי מהלך ישיבת הממשלה שוחחו השרים מירי רגב ואופיר אקוניס סביב שולחן הממשלה, שעה שראש הממשלה נתניהו בירך את נציג ישראל לאירווזיון קובי מרימי. לשאלת השר אקוניס בשולי הדברים, האם היא הולכת לאירוויזיון השיבה שרת התרבות כי הוזמנה אך החליטה שלא ללכת. רגב אישרה את הדברים לכתבת סרוגים, ואמרה "הוזמנתי לאירווויזיון אך החלטתי לא להגיע", אך לא נימקה מדוע.

השרה רגב הבהירה כי באף שלב היא לא אישרה שהיא מתכוונת להגיע ולהשתתף בתחרות האירוויזיון.

רגע לפני ההופעה בגמר האירוויזיון, פרסם ביום שישי מרימי מסר מיוחד לתושבי המדינה, במסגרתו הודה להם על התמיכה הנרחבת שלה זכה.

"רציתי לקחת את הרגע הזה, לפני שכל הטירוף מתחיל ולהגיד לכם תודה על התמיכה, על החיבוקים ברחוב, על ההודעות באינסטגרם, בסמסים, בפייסבוק ובכל דרך אפשרית" אמר בסרטון שפרסם. "זה נותן כל כך הרבה כוח. בזכות כל האהבה הזאת, כל יום אני קם בבוקר עם רצון לתת עוד פוש כדי לייצג את המדינה בכבוד. אז תודה. תהיו איתי בגמר הגדול שישודר בכאן 11 בשבת".

עוד התייחס לתחושותיו לקראת ההופעה בגמר. "אני יודע בדיוק מה יהיה ב-3 הדקות האלה. אני יודע שכולכם תעצרו את הנשימה ותחזיקו לי אצבעות" אמר בהתרגשות. "זה כל כך מחמם את הלב, שבא לי לבכות כבר עכשיו שוב- אבל אני לא אבכה. אני שומר את זה .תודה רבה, אוהב אתכם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
עשו טעות ואולי יחליטו לתקן הדבר.
עשו טעות גדול | 18-05-2019 21:57
לא בחינם חילול השבת של האירוויזיון הוא בשבוע של ההדלקה של האדמור של בויאן במירון אצל רבי שמעון. אין דבר שאין בו סימן או מסר מלמעלה, בכל עת ובכל מצב בסופו של דבר לומדים ורואים כי היה זה סימן, וכעוורים לא קלטנו את מה שמבקשים מעמנו, ככה זה גם בענין השבת, חילולי השבת ההולכים ומתרבים בארץ ישראל רחל הם בגלל סיבה אחת ויחידה, מפני שמי שאמורים לשמור את השבת דהיינו חסידים ואנשי מעשה, זלזלו זלזול נורא גרמו שאלפי יהודים יחללו שבת שנה שעברה במירון - שבת של לג בעומר, וכל עוד הם לא יעשו לתיקון הדברים המצב יילך ויחמיר חו. אבל בעקשנות כמי שמבקשים כאן כאילו לנצח, ואינם מנצחים, מפני שבסופו של דבר הכל מודים כי הם דהיינו חסידי בויאן עשו אז מעשה אשר לא ייעשה לא הסכימו לדחות את ההדלקה בכמה שעות למנוע חילולי שבת!!!! התעקשו על ההדלקה בשעה שלא היה מנוס מחילולי שבת נוראים, שומו שמים זה מצוה הבא בעבירה!!!! ואין זה עוד פלא שהחילונים ואף הגויים יעשו את מה שעשו חסידי בויאן באותה הדלקה במירון. לא בחינם חילולי השבת הנוראים בשבת פרשת בהר בארץ ישראל, היינו פרשת אמור בחוץ לארץ, ויהיו בהיקף נורא ומזעזע, מדוע דוקא בשבת זו, מפני שזה היארצייט של אותה שבת הדלקה במירון עי חסידיו בויאן, כאשר חיללו שבת בצורה מזעזעת. שימו לב, בשבת שלפני ההדלקה במירון עורכים בארץ ישראל חילול שבת שחייב היה לזעזע כל יהודי אפילו לא דתי, ומי הם אלו שממשיכים להתעקש על אותו מעשה נורא של גרימת חילול שבת של אלפים, אותם מי שגרמו למצב הזה ואחראים לחילולי השבת הנוראים בארץ ישראל, מאז אותה הדלקה במירון עי חסידי בויאן השבת בארץ ישראל החל להתדרדר בצורה מזעזעת ממש, והנה ראו מה קורה השבת בארץ ישראל ובגלל מי? בגלל מי שאמורים לשמור על השבת והם אלו שגרמו לחילולי השבת. אולי עתה יבינו כי עשו טעות ויחליטו לתקן הדבר, עתה יכריזו ויודיעו כי זה לא יקרה יותר רק כך יצליחו לתקן, בלי זה אנו נערכים לחילול שבת נורא בעוד כמה שנים על ידי אותם מי שמכריזים על עצמם כחרדים ולכאורה כשומרי שבת, ומעשית הם מחריבי השבת בארץ ישראל רחל. עשו טעות ואולי יחליטו לתקן הדבר.
כל מילה בסלע
שושנה | 19-05-2019 2:06
מסכימה בהחלט, הכאב נורא כיהודיה
2
תצליח אתה מדהים
דניאל | 18-05-2019 23:38
כל הכבוד אתה מהמם מדהים
אולי תתחתן איתו
אחד שמבין | 19-05-2019 6:00
טמבל!
3
אחסן מנה
אזרח נאמן | 18-05-2019 23:43
תאמינו איש לא ירגיש בחסרונה של שפוני
4
תעודת עניות
אזרח | 18-05-2019 23:55
בושה שאלה נציגנו כל צילה מיותרת על מירי מה לא נאמר עליה אבל מה לעשות לבהמות יש עור חזק
5
קטע נוצרי בהחלט
להחזיק אצבעות | 19-05-2019 0:21
לא ליהודים
6
כל הכבוד לשרים
מישהו שומר על השבת | 19-05-2019 0:22
כל הכבוד למי שלא מחפש לישון ליד ולבוא בשבת כאילו בלי חילול שבת
7
שרים פחדנים
עדינה | 19-05-2019 1:28
חוששים מהדתיים. היכן שר התיירות?
8
חילול שבת מירי היקרה כמו עם המטפחת של אברג'יל
שושנה | 19-05-2019 2:03
בלתי נסלח, שרוצים ככה שבת כדי לרצות גויים, מילא אומנות אבל רמה כזאת, מירי הגדולה יפה עשית שכיבדת את השבת.
9
אי השתתפות שרי ממשלת הליכוד
יוסי זוהר | 19-05-2019 4:47
טוב שמירי סבוני שרת התרבות לא הישתתפה בארוויזיון ...כי זה היה מכניס אווירה טובה...אלף תודות לטייס הקרב שהוא ראש עירית תל אביב שעשה רבות למען ההצלחה הכבירה של האירוע שנתן פירסום מדהים בכל העולם לאירוויזיון ..תודה לך אדוני ראש עירית תל אביב על הכבוד הגדול שמדינת ישראל זכתה בכל העולם
10
קובי
חן צודקר כל | 19-05-2019 14:17
קובי כל כבוד לךאתה ילד מושלם שיר של יפה וקול של יפה מאוד והכי חושב שאתה בן נקי וטוהר אין כמוך ילד יפה