האם גם נשים צריכות סינון באינטרנט? - סרוגים

האם גם נשים צריכות סינון באינטרנט?

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, הפועל שנים רבות נגד פגעי האינטרנט, נשאל האם גם נשים צריכות סינון באינטרנט או שמא מדובר רק בגברים?

author-image
האם גם נשים צריכות סינון באינטרנט?
  (צילום: שאטרסטוק)

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, הפועל שנים רבות נגד פגעי האינטרנט, נשאל האם גם נשים צריכות סינון באינטרנט או שמא מדובר רק בגברים?

בתשובה, שתפורסם בשבת הקרובה בעלון 'קרוב אליך', השיב הרב שפירא: "ודאי. אנחנו נמצאים בדור סוער שרוחות סערה מצויות בו ביותר והמחקרים וגם הניסיון מורים שגם חלק מהנשים מגיעות על ידי האינטרנט למחוזות שאינם טובים, בדרגות שונות".

"שנית", ממשיך הרב שפירא, "שפע הפרסומות, הקישורים והסחות הדעת שהרשת מלאה מהם, שוטפים אותנו בתרבות נמוכה ואף שפלה, גם אם איננו מתכוונים לכך כלל".

"ושלישית, רוב הנשים חיות לצד גברים שקרובים אליהן- בנים, בעלים, אחים וכיוצא בזה. כיוון שהן פחות מצויות בבעיות שהאינטרנט מביא, הן גם לא תמיד מודעות לצורך להישמר מכך שהסובבים אותם ישתמשו לרעה במכשיר שלהן".

בסוף דבריו כותב הרב שפירא: "ומעבר לכל, אנו נמצאים במאבק חריף מאד והשותפות של כולם היא תנאי כמעט הכרחי להפיכת הסינון לתרבות משותפת לכל מי שחפץ לא רק ביראת שמים בסיסית, אלא אפילו בדרך ארץ שקדמה לתורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מצפיה באתרים כמו סרוגים ומפועיים מעורבים
בנותיו אסורות בצפיה | 19-05-2019 18:55
יוצאים לתברות רעה
2
שירות צבאי וכפיה חילונית
האינטרנט סוחף לצבא | 19-05-2019 18:57
די להסתה נגד בנותינו היקרות. כן, אם אין ברירה, אוי לאותה בושה- רב צריך להעיר לבת שלובשת מיני ומחטיאה אותו!!! שתלמד במקום אחר ולא תפגע בכבוד המורים המורות והרבנים ותוציא שם רע לאולפנות
3
סינון לנשים
שאלה | 22-05-2019 8:09
מישהו מכיר סינון לאתרי שופינג?