פועל נהרג בתאונת עבודה באתר בניה בפתח תקווה - סרוגים

פועל נהרג בתאונת עבודה באתר בניה בפתח תקווה

פועל זר מסין שנפל מקומה חמישית במהלך עבודתו באתר, עוצמת הנפילה היתה קשה וקטלנית, פרמדיק מד״א אישר את מותו של הפועל בזירה לאחר פעולות החייאה שלא צלחו

author-image
פועל נהרג בתאונת עבודה באתר בניה בפתח תקווה
  (צילום: דוברות מד"א)

סמוך לשעה 14:30 אירעה תאונת עבודה באתר בניה ברחוב המגשימים בפתח תקווה פועל זר מסין כבן 40 נהרג במקום.

ישראל גודלבסקי מפקד זק״א מרחב שרון. מדובר בפועל זר שנפל מקומה חמישית במהלך עבודתו באתר, עוצמת הנפילה היתה קשה וקטלנית, פרמדיק מד״א אישר את מותו של הפועל בזירה לאחר פעולות החייאה שלא צלחו. מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בגופת ההרוג בזירה, נסיבות המקרה נחקרת ע״י המשטרה במקום.

צילום: דוברות זק"א

חובש רפואת חירום במד"א אלעזר רובינשטיין סיפר: "כשהגעתי למקום הפועלים הובילי אותי לקומה במבנה אליה נפל הפועל מגובה רב. הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה קשה מאוד בפלג גופו העליון ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן פראמדיק מד"א קבע את מותו."

תאונת עבודה נוספת בכרמיאל

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על נפילת פועל באתר בנייה ברח' מגשימים בפ"ת. מותו של הפועל, נתין סיני בן 44 נקבע במקום ע"י גורמי רפואה. דיווח הועבר לנציגי משרד העבודה. שוטרים במקום ונסיבות האירוע נבדקות."

בתוך כך, בשעה 14:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על פועל שנפל מגובה באתר בנייה באזה"ת בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח נהריה גבר כבן 22 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובג

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו