רמ"ט חדש לאיגוד ישיבות ההסדר - סרוגים

רמ"ט חדש לאיגוד ישיבות ההסדר

אורי פינסקי מנכ"ל ישיבת רמת גן בשני העשורים האחרונים ותושב העיר רמת גן, התמנה לתפקיד רמ"ט איגוד ישיבות ההסדר. פינסקי יחליף בתפקידו את מולי יסלזון שכיהן בתפקיד ב- 4.5 השנים האחרונות

author-image
רמ"ט חדש לאיגוד ישיבות ההסדר
  (צילום: דוד שטיין/ 'עין טובה')

אורי פינסקי (42), מנכ"ל ישיבת רמת גן בשני העשורים האחרונים ותושב העיר רמת גן, התמנה לתפקיד רמ"ט איגוד ישיבות ההסדר.

פינסקי יחליף בתפקיד את מולי יסלזון שכיהן כרמ"ט האיגוד בארבע וחצי השנים האחרונות. על התפטרותו של יסלזון פורסם לראשונה בסרוגים.

פינסקי, נשוי לאורית ואב לשבעה ילדים הוא בוגר ישיבת ההסדר רמת גן, שירת בקרבי במסגרת מסלול הסדר, ואף למד בישיבה כאברך לאחר השירות הצבאי. בעשורים האחרונים זכה פינסקי לעבוד רבה הראשי לשעבר של רמת גן הרב יעקב אריאל, ראש הישיבה ומייסד ישיבת רמת גן הרב יהושע שפירא, וראש הישיבה הרב בן-ציון אלגאזי.

פינסקי הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. בנוסף, הוא בוגר לימודי הוראה וייעוץ ארגוני ואף עסק בעבר בייעוץ ארגוני עבור המגזר העסקי ומלכרי"ם. כמו כן, משמש פינסקי ב-15 השנים האחרונות כחבר ועדת הכספים של איגוד ישיבות ההסדר בהתנדבות.

"אני מבקש להודות לראשי הישיבות חברי מועצת האיגוד על האמון ועל הבחירה בי להיות שליחם הנאמן בעבודת הקודש, לרומם קרנה של תורת ארץ ישראל באמצעות חיזוק ופיתוח ספינת הדגל של הציונות הדתית – ישיבות ההסדר", ציין הבוקר פינסקי.

"אין ספק שמדובר במלאכה מורכבת וכולי תפילה לקב"ה להצלחת המשימה, ולהיות שליחם הנאמן של מורי ורבותי ראשי הישיבות. אני מבקש בהזדמנות זו להודות מעומק הלב למנכ"ל היוצא מולי יסלזון על עבודתו המסורה ותרומתו הגדולה לפיתוח וקידום האיגוד וישיבות ההסדר בשנים האחרונות, ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

משפחת פינסקי הינה משפחה מוכרת בציבור הדתי לאומי. אשתו אורית מנחה ויועצת הורים ותיקה וממנהלות מרכז שפר. אביו יהודה ואמו רבקה כיהנו בתפקידי ניהול בכירים באגפי החינוך החרדי והדתי-לאומי במשרד החינוך. לאחרונה, מונה אחיו הגדול של אורי, ראובן, לתפקיד מנכ"ל השירות הלאומי-אזרחי.

ממועצת רבני איגוד ישיבות ההסדר נמסר: "אנו מברכים את אורי פינסקי על מינויו לראש מטה איגוד ישיבות ההסדר. אנו סמוכים ובטוחים שאורי ימשיך את תנופת העשייה הגדולה, ויסייע למועצת רבני האיגוד להמשיך ולהצעיד את מפעל ישיבות ההסדר, לבנותו ולשכללו לתפארת עולם התורה ומדינת ישראל ואנו מייחלים להצלחתו. חברי המועצה מבקשים לשוב ולהודות למולי יסלזון על שנים של שותפות ועשייה ברוכה גדולה ומסורה לטובת עולם התורה בכלל ועולם ישיבות ההסדר בפרט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תודה ובהצלחה
חיים | 16-05-2019 10:19
אני זוכר כשמולי הגיעה אלינו לשבת בטירונות וממש הרים את האווירה ואורי בהצלחה אין איש ראוי כמוהו
2
המון הצלחה לך אורי בתפקיד החשוב
בנימין אלבוים | 16-05-2019 10:59
שתצליח בזה לא פחות מהצלחתך בניהול ישיבת רג
3
בהצלחה לך אורי - עלה והצלח בתפקידך החדש
נאוה | 16-05-2019 12:52
הצלחה כמו עד עתה בישיבת רג .