להקת שלוה תופיע מחר על במת האירוויזיון בתל אביב, זאת לאחר החלטתם לפרוש מתכנית "הכוכב הבא" בעקבות הסירוב שלהם לחלל שבת בשביל החזרות. הערב (רביעי) חברי הלהקה עלו לבמה הגדולה בפעם הראשונה לחזרות לקראת המופע הגדול בחצי הגמר השני של התחרות.
צפו בהצצה מהחזרות:

שלוה| צילום: (צילום: סרוגים)
תגובות
התלמיד שלי בנו של מייסד שלווה לא יכולה למסור פרטים עליו,אך הוא היה הטריגר והכבוד להוריו שהשמים הם הגבול. אני שמחה ומתרגשת מאוד לראות כלצפעם את להקת שלווה דהתפרסמה בעולם. יישר כוח והרבה בריאות להורים המדהימים מייסדי שלווה.