חגיגת אירוויזיון: כמה ישראלים צפו בחצי הגמר הראשון?

חגיגת אירוויזיון: כמה ישראלים צפו בחצי הגמר הראשון?

אתמול נערך חצי הגמר הראשון של תחרות האירוויזיון בתל אביב וההתלהבות בשיאה. כמה ישראלים ישבו לצפות ב-17 המדינות שניסו להתחרות על מקום בגמר הגדול? ואיזה ביצוע הביא את שיא הרייטינג?

חגיגה במסך: כמה ישראלים צפו בחצי הגמר הראשון?
  (צילום: מתוך יוטיוב/ Eurovision Song Contest)

אחרי ציפייה ארוכה, אתמול (שלישי) נערך חצי הגמר הראשון של תחרות האירוויזיון בתל אביב, שפתח באופן רשמי את משדרי האירוויזיון בכאן 11. המשדר שכלל 17 מדינות שהתחרו על 10 כרטיסים לגמר הגדול, הופעות אורח של נטע ברזילי ודנה אינטרנשיונל ואפילו ביקור של קובי מרימי, שמקומו בגמר כבר מובטח. הצליח למשוך כמות מכובדת במיוחד של צופים.

חצי הגמר הראשון ששודר בכאן 11, הצליח להביא רייטינג מכובד של 23.2%. מדובר בכמעט 700 אלף צופים ישראלים שישבו מול המסך אתמול לראות את המשדר הראשון של האירוויזיון.

מתוך כל המשדר שכלל 17 ביצועים והופעות אורח- שיא הרייטינג במהלך הערב, הגיע ל-26.2% דווקא בשיר של הזמרת זנה, המייצגת את בלארוס עם שיר הפופ הקליט 'Like It'.

גם השידור החי של ערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון, הצליח למשוך למעלה ממיליון צופים מרחבי העולם.

כזכור מחצי הגמר הראשון העפילו: יוון, בלארוס, סרביה, קפריסין, אסטוניה, צ'כיה, אוסטרליה, איסלנד, סן-מרינו, סלובניה.

ביום חמישי יתקיים חצי גמר נוסף, ממנו יעפילו עוד 10 מדינות, והן יצטרפו לישראל שעלתה אוטומטית לגמר כמנצחת השנה שעברה, ולחמש המדינות הממנות את התחרות שגם הן עולות אוטומטית לגמר: צרפת, ספרד, בריטניה, גרמניה ואיטליה, ובסך הכל 26 מדינות יתחרו בגמר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה בכלל לא הרבה!
כ | 15-05-2019 13:04
..