איראן לטראמפ: "רצית הסכם חדש- קיבלת מלחמה" - סרוגים

איראן לטראמפ: "רצית הסכם חדש- קיבלת מלחמה"

המתיחות בין איראן וארה"ב הגיעה לטוויטר, כאשר יועצו של הנשיא רוחאני תקף את טראמפ: "רצית הסכם טוב יותר- ונראה שתקבל מלחמה במקום זאת"

איראן לטראמפ: "רצית הסכם חדש- קיבלת מלחמה"
  (צילום: שאטרסטוק)

המתיחות בין איראן וארה"ב מגיעה כעת לטוויטר: חסמאדין אשנה, יועצו של נשיא איראן חסן רוחאני, תקף היום (שלישי) את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בטוויטר ואיים כי הטלת הסנקציות והפעילות נגד המשטר האיראני תוביל למלחמה.

"הנשיא טראמפ, אתה רצית הסכם טוב יותר עם איראן- ונראה שבסוף תקבל מלחמה במקום זאת" כתב היועץ תוך כדי שהוא מתייג את החשבון הרשמי של הנשיא האמריקני.

"זה מה שקורה כשמקשיבים לשפם" הוסיף בעקיצה, כשהוא מתייחס ליועצו של טראמפ לענייני ביטחון לאומי ג'ון בולטון. "בהצלחה בבחירות בשנת 2020".

זו אינה הפעם הראשונה שבה העימות בין ארה"ב ואיראן מתבטאת בטוויטר. ביולי האחרון הנשיא רוחאני תקף את טראמפ על החלטתו לפרוש מהסכם הגרעין, זאת כתגובה לאיומי הסנקציות שעדיין לא הוטלו אז. "אדוני הנשיא טראמפ: אל תשחק עם זנב האריה- אתה רק תתחרט על זה" אמר. "ארה"ב צריכה להבין שהסכם שלום עם איראן יהיה אם כל הסכמי השלום, אך מלחמה עם איראן תהיה טעות. היא תהיה אם כל המלחמות".

טראמפ הגיב במתקפה חריפה נגד רוחאני, שזכתה בארה"ב לכינוי "נאום האותיות הגדולות". "לעולם לא תאיים עוד על ארה"ב- או שתסבול כמו שאיש עוד לא סבל, כשיהיו תוצאות שכמותן רק מעטים בהיסטוריה סבלו עד כה" איים טראמפ. "אנחנו כבר לא מדינה שתסבול את האמירות ההזויות שלך הקוראות לאלימות ולמוות. תהיה זהיר!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חלאת האדם הזה לעולם צריך לשלח לגהנום עם פטריה
ז עליהם | 14-05-2019 21:29
כמה שיותר מהר יטב פרסי מסריח שיהיה כפרה עלינו הציונים נתלה אותך בן כלבים ואת כולכם ליד סבא רבא שלכם המסריח אמן ובניו ואנחנו חוגגים את תכליתו בחג הפורים אחרי שנתלה אותכם על אותו עץ נחגוג פורים שני הבנת זבל איראני
2
אא
אאא | 15-05-2019 9:19
טראמפ פחדן.הוא יודע שי אירן זה לא עראק.