משחקי הכס עונה 8 פרק 5: ההורים שקראו לבתם "חאליסי" לא מתחרטים

משחקי הכס עונה 8 פרק 5: ההורים שקראו לבתם "חאליסי" לא מתחרטים

הפרק לפני האחרון במשחקי הכס, הפך את דמותה של אם הדרקונים מהמלכה הטובה ומשחררת העבדים - למלכה מטורפת. איך יתמודדו עם זה ההורים שקראו לבתם על שמה של הגיבורה הראשית?

משחקי הכס: קראתי לבתי 'חאליסי', מה אעשה עכשיו?
  דאניריז טארגריאן, מתוך משחקי הכס, HBO -

(שימו לב: הטקסט הבא עשוי להכיל ספוילרים) 

הפרק הלפני האחרון (עונה 8 פרק 5) בסדרת משחקי הכס ששודר השבוע (שני), הצליח לעורר הדים רבים בקרב צופיו מסביב לעולם. לצד ביקורות על העלילה שבחלקים רבים שלה הפכה לכזו שתפורה בגסות, עיקר השיח היה סביב השינוי הקיצוני בדמותה של דאינריז "פרי-סער" טארגאריין.

דני, או כפי שהיא מוכרת בקרב צופי הטריילרים שפחות צפו בסדרה כולה – "חאליסי", הייתה עד כה דמות אהובה במיוחד על הצופים. היא נחשבה למנתצת השלשלאות, שהוציאה לחירות אלפי עבדים והלוחמת ב"צבא הלילה".

כעת, בתוך זמן קצר ולקראת סיום הסדרה, הפכו היוצרים את חאליסי למלכה המטורפת. שהציתה את מעלה מלך באש דרקוניה, ממלאת את הציווי של אביה לפני שנקטל על ידי ג'יימי: "שרפו את כולם".

קרוב ל-600 תינוקות נקראו בשם "חאליסי", על שם כינויה של אם הדרקונים מאז החלה הסדרה שהפכה לתופעה. תינוקות נוספים נקראו בשמה הפרטי דניאריז או בהטיות שונות של הכינוי. כעת, לאחר שהדמות הפכה לרעה, כשהמלכה הטובה הפכה בין רגע למלכה המטורפת, שהעלתה באש את מעלה מלך על יושביו, ההורים שקראו לבתם בשמה מדברים על התחושות.

ניקי סוטו, אמא לילדה שנקראה בשם חאליסי, אמרה לאתר "באזפיד", כי התפנית בעלילה לא שינתה את המחשבות שלה על השם של בתה. לדבריה, היא ובעלה בחרו בשם זה שמשמעותו מבטאת: "מלכה". עם זאת, היא לא ציפתה לראות את הסוף כפי שהוא נראה בפרק הלפני האחרון. "רציתי שהיא וג'ון יחיו באושר ועושר".

אחת התגובות ברשת:

אמא אחרת של ילדה בשם חאליסי, עדיין לא ראתה את הפרק, אבל הסבירה לאתר כי בחרה בשם הזה לבתה בגלל שהיא מעריצה את הדמות. "זה שם יחודי, רציתי שהיא תהיה כמוה. אישה חזקה שכולם מצייתים לה". לא בטוח שהיא תחשוב אותו דבר לאחר שתצפה בפרק.

אמא נוספת שקראה לבתה חאליסי אמרה לביזנס אינסיידר: "אני בשוק". לדבריה: "אני קצת מאוכזבת שעלה לה הכוח לראש, זה לא קול". אמא אחרת לחאליסי בת 6 ממיאמי אמרה: "לא אהבתי את מה שהיא מייצגת עכשיו, זה קצת חמוץ. אני עדיין עומדת מאחריה ומחוברת אליה. היא עשתה מה שהיא צריכה לעשות".

זה מה שמחכה לכם בפרק האחרון של משחקי הכס: 

והאם דתיים צופים במשחקי הכס?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ועדת חקירה.
דרור | 14-05-2019 19:02
דחוף. מי שחשב שמלכת דרקונים שיורה נאפלם לכול עבר, היא טובה, לא למד היסטוריה. ראו את מבצע ברברוסה, את הייונים שבאו לעזור בבית שני. את ארהב בויאטנם. ועדת חקירה למעריצים הסהרוריים.
2
הבושה ממשיכה..זה אתר של סרוגים????
משה | 14-05-2019 19:57
שוב האתר ההזוי הזה ממשיך לפסוח על שתי הסעיפים ולתת במה לכל מה שסותר את טהרת המשפחה היהודית!!!
3
סיסמא לסרוגים
קופירייטר | 16-05-2019 15:34
סרוגים - כי לא סתם יש לי חורים בכיפה
4
עליה לתורה ושינוי שם,נו בחייאת,כל ילד יודע
מה לעשות עם השם הזה? | 17-05-2019 8:49
..