בגובה 4 מטר: המחווה של תל אביב לנטע ברזילי - סרוגים

בגובה 4 מטר: המחווה של תל אביב לנטע ברזילי

לאחר שהביאה את האירוויזיון לישראל אחרי 20 שנה, נטע ברזילי זכתה למייצג מושקע בגובה ארבעה מטרים בדמותה, אותו עיצבה ויצרה האמנית נירית לבב־פקר

(צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

לרגל שבוע האירוויזיון, החליטה עיריית תל אביב להציב בעיר מייצג ענק של הזוכה הישראלית, נטע ברזילי.

המייצג המיוחד בדמותה של נטע, עשוי כולו מאלפי צעצועים ממוחזרים ומתנשא לגובה של ארבעה מטרים ולרוחב של שש מטרים. המייצג המיוחד הוצב כרגע בפארק צ׳ארלס קלור בתל אביב, שם הוקם מתחם היורווילג׳ Eurovillage, בו מתקיימים אירועים והופעות באווירת התחרות האירופית. (לפרטים על האירועים וההופעות לחצו כאן)

מייצג שעשוי כולו מצעצועים ממוחזרים (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

מי שעומדת מאחורי הרעיון היצירתי, היא המעצבת והאמנית נירית לבב־פקר שבונה פסלי ענק משלל צעצועים ופריטים ממוחזרים, כמו חלקי אופניים, נורות, לגו וצדפים.

"במשך כל החודשים שעברו מאז שנטע זכתה באירוויזיון, הייתי עסוקה באובססיה סביב הרעיון לייצר מיצב בדמותה, ולצורך זה אספתי בלי סוף צעצועים ישנים מכל מי שאני מכירה" סיפרה לבב פקר ל'ידיעות אחרונות'. "אני עושה את זה באהבה גדולה, מגיע לה, לנטע. בעיניי היא מייצגת עוצמה נשית חדשה וזה בדיוק המסר שחשוב לי להעביר."

בגובה 4 מטר (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

המייצג של נטע, צפוי לעמוד בפארק צ׳ארלס קלור בתל אביב במשך כשבוע ימים. הכניסה פתוחה לקהל הרחב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איך בוחרים שיר מנצח הצעה מיוחדת
סהאם | 14-05-2019 17:49
שלום לכל מי שמתעשק בבחירת שיר ארוויזיון מנצח. אניכגננת וותיקה כל שיר שמשמיעה לילדים אם מתחברים מידית לשיר השיר מגיע למליוני צפיות ושירי נטע כולם מענייני ילדי גיל האלפה וכולם נעים עם השיר . אך לצערינו השיר החדש לשנת 2019 ממש כושל אין ילד שמעוניין להקשיב זה מבדק שערכתי אותו שנים ובגנים רבים .בדוק הצעה מיוחדת והכי יעילה ממיני אלקרא סהאם תושבת דאלית אלכרמל נייד :0525406314