גפני תוקף את ליברמן: "שימשיך לחלום" - סרוגים

גפני תוקף את ליברמן: "שימשיך לחלום"

חכ" משה גפני תקף את ליברמן לאחר שהפסיק את המגעים עם הליכוד עד שלא ימלאו את דרישותיו הקואליציוניות ואמר: "אם ליברמן חושב שעם החמישה מנדטים שלו הוא ינהל את המדינה, שימשיך לחלום"

גפני תוקף את ליברמן: "שימשיך לחלום"
  צילום: פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר היום (שלישי) בראיון ביומן הצהריים בכאן רשת ב': "אם ליברמן חושב שעם החמישה מנדטים שלו הוא ינהל את המדינה, שימשיך לחלום. מה זה הדבר הזה שהוא פתאום רוצה את ועדת הפנים, אנחנו ביקשנו את ראשות ועדת הפנים – אנחנו מבינים בזה הרבה יותר ממנו. מה הוא מבין בזה?!".

גפני הוסיף כי, "ישיבת המו"מ נדחתה. הערב תתכנס הסיעה שלנו ולפי זה נראה איך לקבל את החלטות עם נתניהו. לא ביטלנו את הפגישה רק דחינו אותה כי יש לנו עידכונים מהפגישה אמש שלי ושל סגה"ש ליצמן עם רה"מ".

אתמול (שני) הבהיר יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הסיעה כי עדיין נרשמים פערים משמעותיים בינו לבין הליכוד, אשר מונעים כעת חתימה על הסכם קואליציוני. "קיימים פערים משמעותיים – בעיקר במדיניות הביטחון" טען, כשבין השאר ציין כי "הליכוד התחייב תוך חצי שנה לחוקק עונש מוות למחבלים, וראש הממשלה התחייב שלא תהיה הסדרה לפני החזרת חיילנו הביתה".

לדבריו, "פגשתי את ראש הממשלה שלוש פעמים מאז הבחירות, דיברתי עם יריב לוין, אני יותר לא מתכוון להיפגש ולדבר. יש מנהלי משא ומתן, הם מכירים את הטלפונים. מבחינתנו חמשת הסעיפים זה הכל או כלום". עם זאת, ליברמן כן ציין כי בנושא חלוקת התיקים הושגו הסכמות בין המפלגות.

חבר הכנסת של המפלגה, עודד פורר, הבהיר הבוקר בראיון ל'כאן רשת ב' כי מבחינתם מדובר ב'הכל או כלום'. "אנחנו באמת ניהלנו משא ומתן בידיים נקיות אבל שיהיו הגונים איתנו. אנו מבקשים שימלאו אחרי כל הדרישות שלנו שהן הדרישות של כל הימין בישראל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נהרג על ג' מצוות : בטלנות,קבצנות והשתמטות.
יהדות מבזי התורה | 14-05-2019 13:35
כמו כן נמשיך לחלל שם שמים ברבים.
2
ליברמן צדיק היחידי
דון קישוט | 15-05-2019 18:12
האחד שחושב טובת המדינה ולא כיסו הפרטי של המגזר שלא אוהב לעבוד ולתת מעצמו לטובת המדינה
3
זה בגלל שאין מיגון נ"ט נגד טילי קורנט בישיבות
עורב | 15-05-2019 20:44
זו סיבה טובה לתקוף את ליברמן
4
הדת הציבה מכשולים
בראלי | 28-05-2019 20:16
לא לעבוד לא לשרת בצהל לא לכבד את החילונים. בא ליברמן ודורש שכולם כן יעשו את הכל. באים הדתיים ואומרים שליברמן יתפשר.
הדתיים
בוריס | 16-06-2019 13:52
הדתיים לא מיצגים את בורא עולם לא מיצגים בטח את התורה.כן מיצגים איוולת של הקרואים חכמים .שהמפלגות החילוניות לא רוצות להתמודד נגדה מתאמי אינטרסים .איך אמר קוהלת לכל זמן ואם תרצה סוף .גם לחרדים בקרוב