גנץ בנאום בכורה: "שלטון החוק לא מעניין את נתניהו" - סרוגים

גנץ בנאום בכורה: "שלטון החוק לא מעניין את נתניהו"

יו"ר כחול לבן בנאום הבכורה בכנסת: האשים את ראש הממשלה בשינויים במערכת המשפט, טוען כי הם הסיעה הגדולה בכנסת והבטיח להיאבק ברחובות, בכיכרות, בתקשורת ובמשפט על שלטון החוק

גנץ בנאום בכורה: "שלטון החוק לא מעניין את נתניהו"
  (צילום: נועם רבקים פנטון\פלאש 90)

יו"ר כחול לבן בני גנץ הראשון שנאם היום (שני) את נאום הבכורה שלו בכנסת. האשים את ראש הממשלה נתניהו בשינויים במערכת המשפט, טוען כי כחול לבן היא הסיעה הגדולה בכנסת והבטיח להיאבק ברחובות, בכיכרות, בזירה התקשורתית והמשפטית על שלטון החוק".

לאחריו בהתאם לנוהג, עלה ח״כ ותיק מן המשכן וברך אותו לאחר שבחר בח״כ יעקב אשר מיהדות התורה וגרם לכמה גבות להיות מופתעות ב'יש עתיד'. הוא אמר לו כי "בטוח שישתפו פעולה בעתיד".

גנץ פתח בהתייחסות לציון יום הנצחון על גרמניה הנאצית לאחריהם קשר את כניסתו לפוליטיקה: "אחרי ארבעה עשורים שהשתתפתי במערכה על בטחונה, אני שב לשרת את המדינה ויוצא למאבק על דמותה וצלמה של מדינת ישראל".

על סיעתו כחול לבן הוסיף: "היום, אינני עומד כאן לבד או רק בשמי, אלא בשם מעל למילון איש שהצביעו כחול לבן שהצביעו עבור שלום פנימי ועבור אחדות ואחווה וארץ דרך. כל הבוחרים שהצביעו בעד מדינה יהודית, דמוקרטית , חזקה, וצודקת. עומדים כן למעלה ממליון פטריוטים שמרגישים שממשלתם מנסה להשתיק אותם".

עם זאת, לדבריו: "אנחנו מאבדים מדי יום עוד פיסה קטנה מישראל שהכרנו, ומתרחקים מחברת המופת שביקשנו להיות".

גנץ המשיך לתקוף את נתניהו: "כמות החשדות שמנסים להדחיק בהסכמים פוליטיים מעידים כי שלטון החוק אינו מעניין כלל את העומד בראשה של הממשלה הקיימת ושל זו המסתמנת".

עוד טען כי "אם נתעלם מטריקים פוליטים אנחנו הסיעה הגדולה בכנסת".

והבטיח להילחם "אני אומר בקול ברור – אנחנו ניאבק ברחובות, בכיכרות, בשכונות, בבתי הספר, בזירה התקשורתית והמשפטית על שלטון החוק. אחרת, מדינת ישראל תמצא עצמה בימים החשוכים ביותר שידעה. נשמר דמוקרטיה שאינה עריצות הרוב, כי אם ממשל המכבד את המיעוט"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ שרימה את צהל רוצה להיות שר
ישראל בן שחר | 13-05-2019 20:36
אדם שהצהיר שתורתו אומנותו כדי לדחות גיוס והלך ללמוד משפטים בזמן רישומו כאברך בישיבת קדומים לא ראוי לשמש נציג של ציבור דתי לאומי בכנסת ישראל בושה לכל הציבור תבדקו את העובדות ותראו שהכל נכון ומדוייק
2
איש ריק מתוכן. מזל שנזרכק מצה''ל
עידו 2 | 13-05-2019 20:44
כל עם ישראל צריך לברך ברכת הגומל. 1. כי גנץ נזרק מצה''ל. 2. שבהיותו רמטכ''ל לא נתנו לו לבצע זממו.
3
הכותרת מחטיאה את העומק של הויכוח
פפה | 13-05-2019 21:44
יש כאן וברצינות בלי שמץ ציניות ויכוח עמוק של השקפת עולם. גנץ ומחנהו, טוענים כי החוק הוא המטרה, החוק הוא המנהיג, החוק הוא המטרה, החוק קובע. נתניהו ומחנהו סבורים שחוק אינו מטרה אלא אמצעי לניהול רצון העם. זה גולש להרבה תחומים ולהרבה תפיסות עולם. מזכיר קצת ממלכתיים מול לא. דיון כזה צריך לנהל בכובד ראש ולא תוך הפרעת סיסמאות. הכותרת של גנץ מפספסת את המהות ומונעת דיון לעומק. כותב הנאומים שלו שכח שהבחירות נגמרו וכעת הגיע הזמן לדיונים מעמיקים המכובדים ללא אלמנט אישי
4
היה חמור, נשאר חמור
חגי | 14-05-2019 0:03
זה תמיד מדהים שטיפש לא מסוגל להבין שהוא טיפש. ההיסטוריה תזכור אותו כגנרל גרוע וכפוליטיקאי כושל. עוד פלופ מבית היוצר של רק לא ביבי.
5
חיים מושחתים
חיים טובים | 14-05-2019 7:31
מי מדבר על שילטון החוק ושמירתו ? כן ! לא מזמן התלוננו נשים נגד האיש הזה גנצ׳לה שפתח את הריצרץ והוציא איברו לפני נשיא והטרידן ! השאלה ! היו נשים שהתלוננו ובכל זאת המשטרה לא פתחה בחקירת התלונות ? השאלה מדוע ? זה שילטון חוק תקין ?
6
נאום? הסתה! רשעות! ''רק לא ביבי''????????????
עידו 2 | 14-05-2019 9:54
גנץ !! נמאסת למרות הגובה והבלורית שלך. עיניך עיני פרה בקיבוץ דבורייה של חברך הפלסטינים