70 מדרגות ומעלית: אלו הדרישות של מדונה לקראת הופעתה בישראל

70 מדרגות ומעלית: אלו הדרישות של מדונה לקראת הופעתה בישראל

הזמרת מדונה תנחת ביום רביעי הקרוב בישראל. חלק מההערכות לקראת הופעתה בגמר האירוויזיון, כולל הטסה של 30 טון ציוד לארץ והקמת קומפלקס אוהלים חדש וייחודי עבורה במתחם האירוויזיון

70 מדרגות ומעלית: רשימת הדרישות של מדונה נחשפת
  (צילום: שטארסטוק)

לקראת הופעתה ביום רביעי הקרוב (לפנות בוקר), הזמרת מדונה תנחת בישראל במטוסו הפרטי של הפילנתרופ מר סילבן אדמס, שיזם ותרם את הופעתה.

מדונה תגיע בראש משלחת גדולה המונה 135 חברי צוות בתוכם 40 אנשי מקהלה אליהם יתלווה הראפר הנודע קואבו אשר יצטרף לביצוע של אחד מהשירים שתשיר מדונה מהאלבום החדש, 25 רקדנים מקצוענים שילוו את הופעת הזמרת על הבמה ועשרות אנשי צוות האמונים על הכוריאוגרפיה, הבימוי, התאורה, הווידאו ארט והאנימציה אשר ייקחו חלק בהקמת מופע מרהיב במסגרת האירוויזיון.

מלבד האבטחה המתוגברת, לקראת הופעתה שלחה הזמרת דרישות מיוחדות. 'קבוצת קומטק' המפיקה ומנהלת עבור סילבן אדמס את ביקורה יחד עם אנשי התאגיד חושפים כי חלק מההערכות לקראת בואה של מדונה כולל שינוע מטוס קרגו מיוחד במשקל של כ- 30 טון ציוד אשר עשה את דרכו בשלוש תחנות: ארה"ב, לונדון וגרמניה ונחת הבוקר בישראל.

30 טון ציוד וקומפלקס אוהלים חדש

"מדובר בהפקה מאוד מורכבת עם דרישות וסטנדרטים גבוהים כפי שנהוג באירוח אמנים בינלאומיים" מספר מייסד ומנכ"ל 'קבוצת קומטק', דניאל בנעים "מדונה היא זמרת מאוד מקצועית מן השורה הראשונה שמשלבת בהופעותיה אלמנטים טכניים שמצריכים מקצועיות גבוהה ושילוב הופעתה של מדונה בבמת האירוויזיון שלא נבנתה עבורה במקור, מצריכה התאמות לוגיסטיות גדולות ותיאומים עם המעצבים והמפיקים של ה- EBU ותאגיד השידור כאן".

חלק מהציוד שהגיע במטוס הקרגו כולל: 70 מדרגות ומעלית מיוחדת שיבנו וישולבו בבמת האירוויזיון, ציוד הקרנה, תאורה, סאונד, הולוגרמות וציוד Backline. במקביל למטוס הקרגו, תצא טיסת צ'רטר המונה למעלה מ-100 אנשי צוות אשר יגיעו לישראל במקביל לנחיתת מטוסו של סילבן אדמס עם מדונה.

מאחר וחללי מתחם האירוויזיון תפוסים עד אפס מקום עבור עשרות המשלחות המשתתפות באירוויזיון, נבנה בימים אלו קומפלקס אוהלים ייחודי וחדש אשר ישמש את מדונה והמשלחת שמגיעה איתה.

מדונה עתידה להקדיש את רוב שעות הביקור להכנה מקצועית לקראת הופעתה בגמר האירוויזיון שכוללת 4 חזרות מלאות במסגרתם תשהה המשלחת שעות רבות במתחם האוהלים שנבנה עבורם.

עם סגירת הפרטים הלוגיסטיים האחרונים להבאת מדונה אמר סילבן אדמס "זהו כבוד גדול עבורי לארח את מדונה בישראל. האירוויזיון המתקיים בתל אביב מהווה את תחרות המוזיקה הגדולה והחשובה בעולם ואני נרגש כי מדונה תהיה הפנים של האירוויזיון ותוסיף מנות גדושות של רייטינג, עניין והתרגשות למה שאני מקווה שיהיה אירוע האירוויזיון המוצלח ביותר שהיה עד היום. האירוויזיון מאגד מדינות, תרבויות, סובלנות וחברות באמצעות מוזיקה וישראל היא הבית המושלם לאירוח התחרות ולקידום ערכים אלו. אני מאמין שכל תושבי ישראל מצטרפים לברכות שלי ומקדמים באהבה את פניה של מדונה."

דניאל בנעים הדגיש כי הוא בטוח כי "מדונה תתרום תרומה של ממש להצלחת האירוויזיון. תאגיד השידור "כאן" ו"קבוצת קומטק" ערוכים כדי להעניק לה מעטפת מקצועית לכל הפעילות הנלוות בביקורה בישראל ולאפשר לה את התנאים הטובים ביותר להופעה מוצלחת על בימת האירוויזיון. אני מודה למר סילבן אדמס שמגשים לנו את החלום ופועל רבות כדי שהאירוויזיון בישראל יהיה מהמוצלחים ביותר שהיו עד כה."

כזכור מדונה נוחתת בישראל הודות לתרומתו ויוזמתו של איש העסקים והפילנתרופ הישראלי-קנדי מר סילבן אדמס אשר עמד גם מאחורי הבאת מרוץ האופנים היוקרתי ג'ירו דה איטליה לישראל בשנה שעברה ומקדיש את חייו לחיזוק וקידום תדמיתה ומעמדה של ישראל בעולם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו