אחרי 3 שנים: מנהל כאן רשת ב' הודיע על פרישה - סרוגים

אחרי 3 שנים: מנהל כאן רשת ב' הודיע על פרישה

מנהל כאן רשת ב', עומר בן רובי, הודיע על עזיבה לאחר 3 שנים בתפקיד. בן רובי הסביר כי קיבל את ההחלטה בשל רצונו להקדיש זמן למשפחתו. אסף שלונסקי יהיה זה שיחליף אותו עד למינוי מנהל קבוע

אחרי 3 שנים: מנהל כאן רשת ב' הודיע על פרישה
  עומר בן רובי (צילום: יח"צ)

מנהל כאן רשת ב', עומר בן רובי, הודיע על עזיבה לאחר 3 שנים בתפקיד. בן רובי הסביר כי קיבל את ההחלטה בשל רצונו להקדיש זמן למשפחתו. אסף שלונסקי יהיה זה שיחליף אותו עד למינוי מנהל קבוע.

בהודעה ששלח הבוקר (שני) לעובדי מערכת החדשות של 'כאן רשת ב', כתב בן רובי:  "אחרי 3 שנים כמנהל כאן רשת ב', הודעתי לברוך (שי – מנהל חטיבת החדשות, א"כ) ולאלדד (קובלנץ – מנכ"ל התאגיד, א"כ) על סיום תפקידי. הסיבות – אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים, ולהצליח להיות יותר עם המשפחה".

בן רובי התייחס לתוצאות של סקרי TGI מהשנים האחרונות וכתב כי "כאן רשת ב' היא תחנת הרדיו המובילה בישראל, ובזכותכם". ן רובי הוא זה שהודיע לחבריו כל שלונסקי יהיה זה שיחליף אותו.

מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, התייחס להפטרותו של בן רובי, ואמר לאתר אייס: "ב-3 השנים האחרונות הקדיש עומר את כל מרצו להקמת כאן רשת ב', שיפורה ושימור מעמדה כתחנת החדשות והאקטואליה המובילה בישראל. הוא עשה זאת בכישרון, באנושיות, בחוכמה ובהצלחה מרובה. הצטערתי לשמוע על ההחלטה, אני בטוח שיימצא לו תפקיד אחר בתאגיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יורש?
אבו נאצר | 13-05-2019 16:13
אסף שלונסקי לא הבן של משה שלונסקי? אם כן טענת הירושה עומדת לו!