ליהיא לפיד:"האם אני צריכה לבחור בין העבודה לבעלי?" - סרוגים

ליהיא לפיד:"האם אני צריכה לבחור בין העבודה לבעלי?"

ליהיא לפיד התייחסה לראשונה לפוסט בו טענה כי היא פוטרה מ'ידיעות אחרונות' בגלל בעלה יאיר לפיד: "האם אני צריכה לבחור בין העבודה לבעל שלי?"


ליהיא לפיד, רעייתו של חבר הכנסת יאיר לפיד, מתייחסת לראשונה לפוסט שהעלתה אמש (מוצ"ש) בו טענה כי היא פוטרה מהעיתון 'ידיעות אחרונות' לאחר שלקחה פסק זמן של 3 חודשים בשל הבחירות האחרונות במסגרתן התמודד בעלה.

בראיון לתכנית 'שש עם עודד בן עמי' בערוץ 12, הסבירה לפיד כי במהלך כל השנים בהן כתבה היא השתדלה שהטורים שלה לא יהיו בעלי גוון פוליטי: "אני באה מאיזו תרבות תקשורתית שבאמת מנסים להיות אתיים, ואני מנסה. אז אמרתי שעדיף שאני אצא לשלושה חודשים, שבהם אני יכולה לבוא הביתה, עם חולצת מפלגה ולצאת לרחובות ולעשות את הכל באמת במנותק מהעיתון ולא להרגיש שאני לא בסדר עם העיתון והקוראים שלי".

לדברי בעלה יאיר לפיד, לפיהם היא פוטרה בגלל פחד משלטון נתניהו, אמרה לפיד: "זו שאלה מעניינת מה היה קורה אם היו מפטרים אותי או מבקשים מני להפסיק לעבוד גם אם כחול לבן היו זוכים? יש הרבה שאלות; אני אישה ו'אישה של' – מותר לי או אסור לי לתמוך? האם אני צריכה לבחור בין העבודה לבעל שלי?".

כמו בעלה, גם לפיד סבורה שיש איזשהו נסיון השתקה: "אני כן חושבת שיש איזה הליכה לכיוון של השתקה, לא מאוד נעימה. אני חושבת שאנחנו רואים את זה מכל הקצוות שקצת יש פחות סובלנות לדעות, ללבוש אחר, לאמירות אחרות ואני חושבת שאנחנו צריכים לחזור כולנו ולהיות מסוגלים לקבל את הדעה והלבוש וההתנהגות של האחר, שמכבדת אותנו. אני כן חושבת שאנחנו צריכים נורא להיזהר מלסתום פיות, מלהגיד, בגלל שדעתך הפוליטית לא מוצאת חן בעיניי, או מובעת חזק מדי, אז אתה לא מתאים לי, אני חושבת שאנחנו צריכים להתרכז בלדבר יותר בעדינות אחד עם השני. הייתי הרבה שנים בידיעות, וזה עיתון שמנסה לשמור על הוגנות והגינות, ובעיקר עצוב לי".

לפיד התייחסה גם לכך שגאולה אבן- סער, רעייתו של חבר הכנסת גדעון סער, הודיעה על פרישה מהגשת מהדורת החדשות המרכזית ב'כאן 11' בשל התמודדות בעלה בבחירות האחרונות במסגרת הליכוד ואמרה כי "זו דרך שצריך לעשות, זו שאלה שאנחנו כחברה צריכים לתת עליה את הדעת, מתי אנחנו אומרים למישהי שבנתה קריירה 'את לא יכולה יותר בגלל בעלך, זה לא טוב'. זה לא מתאים ל-2019, אנחנו נשים עם דעות, אמירה, אני לא חושבת שזה צריך להיות ככה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שטויות בעלה בפוליטיקה 7או8שנים
יניב | 12-05-2019 21:42
שטויות בעלה בפוליטיקה 7או8שנים
להרוס נישואים???? טימטום....למדי מגאולה אבן
אדם | 13-05-2019 8:55
לא מתגרשיםםםםם...מאב ילדייך
2 אפשריות: או גט או מיתת בן הזוג
עידו 2 | 13-05-2019 7:26
שתבחר באפשרות ה 2
2
תוכיחי
אלון | 13-05-2019 3:05
מוזס הוא החבר הטוב שלכם.אז מי פיטר אותך?המון אנשים מפוטרים לזה אף אחד נרעש.מספיק להטיל רפש פוטרת .תמשיכי הלאה .זה נורא העניין שאת עושה מיזה .וחוץ מכך אי אפשר בעידן שלנו להשתיק עוד אנשים .פתחי אתר ודברים מצאת החמה עד צאת הנשמה .אם את כל כך טובה?......
3
רחמים עליהם. איך הם יחיו? בלי שכר?
ליאת פרידמן | 13-05-2019 11:54
קונפליקט קשה .
4
תשובה לשאלתך .איך אתה יכולה לחיות עם אחד כזה
ליפשיץ | 13-05-2019 13:48
איך את חיה עם שקרן נוכל לא ישר ? הוא פשוט מאוס