תתכוננו: ממחר- חסימות כבישים בכניסה לירושלים - סרוגים

תתכוננו: ממחר- חסימות כבישים בכניסה לירושלים

בעקבות עבודות פיתוח תשתיות, נתיבי תנועה בכביש 1 המוביל לירושלים ייחסמו מדי יום במהלך השבוע הקרוב. כתוצאה צפויים עומסי תנועה כבדים בכניסה לעיר וביציאה ממנה

תתכוננו: ממחר- חסימות כבישים בכניסה לירושלים
  פקקים בכניסה לירושלים (צילום: נתי שוחט\פלאש 90)

עיריית ירושלים הודיעה היום (ראשון) על ביצוע עבודות פיתוח תשתיות להרחבת כביש 1 ולהקמת מחלף בגינות סחרוב, שיחלו הלילה ויימשכו עד לסוף השבוע. במסגרת העבודות ייחסמו נתיבי תנועה בכביש 1- וצפויים עומסי תנועה כבדים בכניסה לעיר וביציאה ממנה.

על פי הודעת העירייה, במסגרת העבודות תתבצע הצרה של נתיבי התנועה מצומת גבעת שאול ועד לחיבור לכביש 9 בשני הכיוונים. ההצרה תיעשה בשעות הלילה – מהשעה 22:00 בלילה ועד ל-05:00 לפנות בוקר, ובשעות היום בין השעות 10:00-15:00 בבוקר (לסירוגין).

בנוסף, במהלך העבודות תופסק עבודת הרמזורים בצומת סחרוב והתנועה תוכוון באמצעות פקחים.

במשטרת ישראל קוראים לנהגים להגיע ולצאת מהעיר דרך כביש 443 או דרך כביש 9 (מנהרת הארזים), ולהתאזר בסבלנות. העבודות יתבצעו לאורך כל שעות היממה, ויימשכו עד ליום שישי (ה-17.5) בשעות אחר הצהריים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
למה לא אחרי ל"ג בעומר????????????????????????
שמוליק דרקר | 12-05-2019 17:48
כהיום זה יום אבל לאומי… זה יום שיש הרבה צער להקבה בשמים!!! ידוע שעפ דעת תורה של כל מנהיגי ופוסקי הדור: הדבר הכי טוב בעולם בשביל החרדים, שלא לעמוד בצפירה במדינת השמד. הם החילונים העמלקים מסיונרים וכו' המבזים ומרחיקים את רוב העם מתורתו של ד' ית' שמו. ומאוד יזיק אם חרדי אחד יעמוד אפילו דקה לבטלה בשעת הצפירה!!! אנחנו הצדיקים של הדור, וכולנו גאים שלא נעמוד / ולא עמדנו בצפירה – של שמד בפועל ממש. כל הרבנים הצדיקים החכמים והאדמורים – לימדו אותנו לא לכבד את הרשעים!!! וגם אסור להתחנף לרשעים, כפי שלמדו חזל מן הפסוק: וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ… וגם לא לעמוד בצפירה של עבודה זרה רחל. לעמוד בצפירה אסור עפ הלכה וגם בגלל חוקות הגוים… ומשום כך אנחנו החרדים החכמים צדיקי הדור וכו' לא נעמוד אפי' דקה אחת, או חצי דקה למדינה המסריחה מצואה ומעבירות של שמד – ניאוף – ועז וכו'. כהיום המדינה מוקצת מחמת מיאוס. תמיד חייבים לזכור שאך ורק השמירה על כל התורה ועל כל המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים. אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו לתמיד, שרק הקבה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים כמו מנהיגי המדינה. החיילים רק השלוחים… אבל גם בלי שום חיל הקבה יכול להסתדר לבד. הוא לא צריך שום עזרה מהם.
2
עייריה מושחתת
קו הצדק | 12-05-2019 19:32
עיירית ירושלים היא כישלון גמור . התושבים בעיר סובלים משחיתות של פיתוח שטח ללא חשיבה של תכנון באופן קבוע . וקבלני הפיתוח גורפים מליוניים על חשבון משלם המיסים
3
ממש טיפשי שזה בשבוע של האירוויזיון
... | 12-05-2019 22:14
.