"היציאה הנרגשת להגנתה של לינור אברג'יל מוגזמת" - סרוגים

"היציאה הנרגשת להגנתה של לינור אברג'יל מוגזמת"

תהלה פרידמן, פעילה פמיניסטית דתית, לא מתרגשת מהתמיכה של נשים רבות בלינור אברג'יל: "לא נדרש שום אומץ ואין שום קושי להיות אדם דתי או שמרן במדינת ישראל"

"היציאה הנרגשת להגנתה של לינור אברג'יל מוגזמת"
  לינור אברג'יל מנחה את טקס המשואות (צילום מסך)

תהלה פרידמן, מהנשים הבולטות בתנועת הפמיניסטית הדתית, התייחסה לסערת כיסוי הראש של מנחת טקס הדלקת המשואות, לינור אברג'יל, ואמרה כי היציאה להגנתה קצת מוגזמת שכן מדינת ישראל אינה מקום שבאמת מאתגר את הנשים החובשות כיסוי ראש.

כאמור, אברג'יל- מיס עולם לשעבר שחזרה בתשובה- שהנחתה את טקס המשואות, הופיעה עם כיסוי ראש בולט וגררה עשרות תגובות ברשתות החברתיות, חלקן מצד חילונים שהודיעו כי נטשו את המשדר בגלל מראה של המנחה.

בפוסט שפרסמה בו סיכמה את ארועי יום העצמאות האחרון, התייחסה פרידמן בין היתר, גם לסערה סביב אברג'יל וכתבה: "לא צריך אומץ לב בשביל ללכת עם כיסוי ראש בישראל. גם באזורים המאוד חילוניים שלה. אני יודעת כי אני עושה את זה, כבר עשרים שנה".

תמיכה מוגזמת. פרידמן (באדיבות המצולמת)

פרדימן סיפרה כי "יצא לי להיתקל בהרמות גבה על ההלימה של כיסוי הראש לתפיסות הפמיניסטיות וגם יצא לי להתמודד עם המון דעות קדומות שאנשים הניחו לגבי בשל כיסוי הראש. מצד שני גם היעדרו היה מעורר דעות קדומות".

לאחר מכן התייחסה פרידמן לגופו של נושא וכתבה כי "היציאה הנרגשת להגנתה של לינור אברג'יל (המהממת, המרשימה והאמיצה) נראית לי מוגזמת. המקום היחיד בחיי שבו הכיסוי היה מאתגר היה כשגרנו בארה"ב ונדרשתי לקבל אישור מיוחד מהסניף הראשי של הארגון בו עבדתי על מנת לבוא עם כובע, כיוון שזה חרג מהדרס- קוד".

המועמדת לכנסת מטעם 'כחול לבן' הוסיפה כי "באופן כללי לא נדרש שום אומץ ואין שום קושי להיות אדם דתי או שמרן במדינת ישראל. כמו שבשום מקום לא נדרש אומץ בכדי להיות חלק מהרוב. אולי פעם היה צריך. אבל הפעם הזה עבר כבר לפני יותר מעשור. כמו הרבה מאבקים אחרים שכבר נוצחו, ובכל זאת ממשיכים בהם, גם זה מיותר ומזיק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
98 תגובות - 80 דיונים מיין לפי
1
כעסוי ראש
סופי | 10-05-2019 10:02
מה הבעיה לא הבנתי בגלל הכיסוי ראש מה כואב לאנשים קשה לקבל שוני .מה הבעיה תסבירו כי אני לא רואה שום בעיה
כתבה זו אוילית. ההגנה היתה על דת ישראל
עידו 2 | 10-05-2019 10:36
ולא על הגברת הנכבדה לינור. כי כוונת אנשי השמאל היתה נגד תורת ישראל ומצוותיה. לכן דרש דוד המלך ע''ה 'כל כבודה בת מלך פנימה'. הן להופעה בפני ציבור, הן להתעסקות בפמיניסטיות ויש להתעסק ב''פנימיסטיות'' = 'פנימה'
2
אסור לשתוק גב' פרידמן
אילה | 10-05-2019 10:03
שתקנו מספיק - והם איבדו את הבושה והפטריוטיות - ורבים בעם ישראל - מספיק כבר - זה ראוי לכל גינוי - והצביעות כבר גלשה מעבר ליכולת הסבל
לינור אברג'ל
ארז | 12-05-2019 14:11
יישר כוח
נראה לי
נראה | 11-05-2019 6:59
נראה לי שהגזמת קצת...
3
כל הכבוד
מאיר | 10-05-2019 10:06
כל הכבוד לינור. עשית קידוש השם גדול מאד. כל הפטפטנים האלה שאמרו שנטשו לא היו נוטשים עם הייתה מנחה ערביה עם כיסוי ראש. כולם צבועים.. תבורכי לינור.
דוד המלך
רוני | 12-05-2019 18:38
דוד המלך התעסק עם נשים על הגגות זה יותר חמור מתרבוש על הראש
4
מה קרה תהילה?זו הקינאה
אליענה | 10-05-2019 10:07
במסווה של דעה??כל הכבוד לשרה.חשבה בחוכמה ועשתה מעשה ראוי לשבח!!!
5
נאורות
פרוספר | 10-05-2019 10:09
לכל המוחמצים ואנשי הדמוקרטיה רק לא לדתיים
6
כיסוי ראש של המנחה בטקס המשואות היפהפה
דרורה הומינר | 10-05-2019 10:10
חבל שמבזבזים זמן על דבריםלא חשובים לכלל. תתעלו על עצמכם!
בשם הצניעות
בשם | 11-05-2019 7:01
בשם הצניעות... לבוש לא הולם וכיסוי ראש מוגזם. פשוט לא מתאים. ונאמר אמן.
7
מסכימה עם תהילה פרידמן
אביגיל ינון | 10-05-2019 10:10
אין חוסר סובלנות לכיסוי ראש בחברה הכללית, הסכנה היא הפוכה נסיונות להדיר להסתיר ולהשתיק את האישה בחוגים שמרניים בישראל
לינור אברג'ל
מעין | 10-05-2019 21:21
השופט לא באמת יצא נגד מטפחת ראש/שביס שלה.אלא נגד הדתיים והדת.כי אלינור היתה לבושה יפה.אני אישית לא מתלהבת מהסוג הזה של שביס אך ההופעה שלה היתה ראויה כולל מטפחת הראש שתאמה את ההופעה החיצונית של לינור.
8
החיזוק ללינור לא מוגזם אלא הכרחי
טלי | 10-05-2019 10:16
זה שלא קשה ללכת עם כיסוי ראש במדינת ישראל לא הופך את זה למשהו טבעי, אלא להפך, לצערי אנשים במדינה מתייגים נשים שחובשות כיסוי ראש כדוסיות או חרדיות דבר שמוביל לדחיה כלפיהן, אם הייתה איזה מנחה שמאלנית, הומו מוחצן או אפילו מנחה ערבייה לא היו תגובות כאלה מצד כל הנאורים שבעם, אבל כשמישהי דתיה עולה עם מטפחת זה מציק להם כי היא ישר משדרת להם את הדת היהודית, דת שלקבוצת הנאורים במדינה מאד מפריעה כי היא סותרת את דרכם על כן החיזוק ללינור אביגיל הוא הכרחי ואף חשוב כדי שכולם ידעו את מקומם!! שאף דתיה לא תפחד לעלות לאף במה בגלל שהיא בוחרת ללכת בדרך בה הלכו אמותיה! מלבד זאת גב' תהלה פרידמן אני לא רואה שאת חובשת כיסוי ראש מלא ככה שאף פעם לא הייתה לך התמודדות אמיתית בעניין אז אל תספרי לנו על התמודדות שלא הייתה לך!! את בוחרת לשים חצי כיסוי ראש כי לך בעצמך קשה ואת מסדרת את ההלכה לפי מה שבא לך, אז עדיף שבעניין כזה תתני לנשים אשר מוסרות נפש באמת לדבר!!
חזקק
יהודי | 10-05-2019 16:34
כל כך צודקת
מי
התמים | 10-05-2019 13:54
מוסרת נפשה במדינת ישראל כדי ללכת בכיסוי ראש ????הלו, תרגיעו קצת. אין שום בעיה לאף אישה ללכת במדינה עם כיסוי ראש ואף אחת לא צריכה למסור נפשה כדי לעשות זאת. העובדה שכמה אידיוטים, מתוך מליונים שצפו במירקע , הסתייגו מכיסוי הראש לא מלמדת על בעיה ולא מלמדת על כך שיש רבים המסתייגים. תחליט כל אישה על פי רצונה אם לכסות את ראשה או לא, ממש כפי שגברים עושים. ובלבד שאיש לא יכפה על רעהו לשים/ לא לשים כיסוי ראש ואיש בל ידיר את רעהו או רעותו בשל לבושו, מינו, דתו או גזעו. כן, גם החרדים לדבר ה לא צריכים לעשות טראגדיה מכל אישה שיושבת לצידם או עוברת ברחוב ללא שרוול עד המרפק ולא יזיק אם יהיו נשים בהנהגה ובמפלגות החרדיות.
הסיפא בתגובה ממש לא מכבד
דורון | 10-05-2019 12:26
מה אתה מתחיל להטיף מוסר לתהילה פרידמן? אתה שליח ה'? אולי יש לה בסיס הלכתי להשען עליו? אולי כיסוי הראש נוגע בנקודה רגישה שקשה לה לעמוד בקרטריונים של כבודו? איך אדם שומר תורה ומצוות מבזה אחרים בציבור בלי בושה?
כל מילה בסלע!!
טל | 10-05-2019 10:56
ועוד יותר לעניין הנאורים כאן שחרבו לנו את המדינה ורוצים להשריש כאן תרבות ללא שורשים..חלק מלהיות אדם נאור זה לקבל דעות שונות ודרך חיים שונה זה הזמן נאורים -לקבל את מי שחי לא כמוכם (ולא את השונה!!) ואגב איני חובשת כיסוי ראש אך חושבת שלינור מושלמת!!יפה מהפנים לחוץ
9
כל הכבוד לינור יישר כח המשיכי כך שבת שלום.
מאיר | 10-05-2019 10:24
יש תמיד רעשי רקע
10
יש מצב שאת קצת מקנאה?
מי | 10-05-2019 10:30
הייתי מצפה ממך לפרגן ,פמיניסטית לא ?
11
התנשאות החילונים
יעקב | 10-05-2019 10:50
אולי נגיד גם לסטטיק ובן אל להוריד את הלבוש ההזוי או למוסלמיות שבאות למכללת אשקלון עם כיסוים בולטים תתעוררו זו מדינת כללללל היהודים
12
כיסוי ראש
אביבית | 10-05-2019 10:59
ארץ אוכלת יושביה,איך אפשר לדבר על פיוס פה בינינו אם זה התוכן????
13
מזבוב עשינו פיל - 20% מהנשים עם כיסוי ראש
צדק | 10-05-2019 11:01
מכל פסיק או הערה של אחד מתשעה מיליון העיתונות ומירי רגב חוגגים יש בעיות רבות להתעסק יוקר המחייה יוקר הדיור הצפיפות בבתי החולים העוני של הילדים העוני של ניצולי השוואה העוני של הקשישים הצפיפות בכבישים הקיטוב והשינאה בעם
כיסוי ראש זה יפה! לא בגובה של ביניים,
אני | 12-05-2019 11:56
במקרה שלה לקח את כל תשומת הלב, אפילו מההנחיה של הטכס
נ
הרבה מעל 20% | 10-05-2019 16:59
מ
14
לינור
אסתר | 10-05-2019 11:02
כמה שילמו לך
היי
ישראלית | 13-05-2019 7:23
תמיד משלמים על מופע כזה. מה רצית, שלא ישלמו לה?
15
למה לעצור?
אילי | 10-05-2019 11:10
לרוב לא משבחים אותנו אז אם כרגע כן-למה לעצור את זה? ללכת עם כיסוי ראש *מלא* זה כן קשה במדינה שלנו וממש לא מובנת מאליו, חצי כיסוי ראש זה יותר קל. אבל בכללי אם משבחים אותנו מה אכפת לך שימשיכו?
16
לינור כיסוי ראש
רעיה | 10-05-2019 11:20
מה הקשר לכויסוע ראש ומנחה ,?שלא יראו את השידור !!עם המוסלמיות הולכות עם כיסוי אומרים הןו משהו??שטויות !לינור ללא קשר לכיסוי,היתה מרד אלגנטית ושניהם הנחו את הערב יפה מאוד !!
17
פחות הגנה על לינור, יותר מתקפה נגד "הנאורים"
סתמחד | 10-05-2019 11:22
בני האור ומקבלי האחר אלו שמטיפים לנו על הסתה ופילוג
18
כיסוי ראש
חגי | 10-05-2019 11:35
תפסיקי לקנאות בהצלחה של אחרים.!! במקום לעודד אותה ולהרים אותה על נס מצאת לעצמך בדיוק את המקום להתחבר לצד הרע של הסיפור כל הכבוד לך תמשיכי ככה תגיעי מאוד רחוק אבל להנחיית טקס את לא תגיעי .
19
כיסוי ראש
משה | 10-05-2019 11:37
לא מוגז בכללם מעט מידי ואין חובה תמיד להיות אנטי טוב שתגובתך לא הייתה נכתבת גלל נדאג לעוד תמיכה והבעת דעה,
20
לינור
ינקי | 10-05-2019 11:44
אוהבים את לינור.וכן צריך לצאת נגד אותו דימוס.על דבריו המזעזעים אודות האישה היקרה הזאת.וחושבני שאם יבדקו לפניו כמה דורות ימצאו שאבותיו לא עמדו על הר סיני.
21
כיסוי ראש
אורלי | 10-05-2019 11:45
מגיע לה קרדיט מלא על היצוג הכללי את עם כיסוי חלקי אין מה להשוות וגם אין צורך להשוות ועצוב שרבים הגיבו בצורה לא מקבלת
22
איראן
יפה | 10-05-2019 12:11
איראן זה פה!!!!!
23
לא הבנתי
צ | 10-05-2019 12:20
עם איזה כיסוי ראש בדיוק היא הולכת?! הרי לפי כל הפוסקים מה שהיא הולכת איתו זה לא נחשב כיסוי ראש. הפוסקים הכי מקילים מתירים להוציא טפח על טפח.
24
נגד הנגד
טלי | 10-05-2019 12:27
העיקר לכתוב נגד הנגד? תמיד להיות אחר? כל הכבוד לכל היוצאים נגד האמירות הפוגעניות השוביניסטיות והחמורות שאמר השופט בדימוס שמצדיקות תביעה נגדו?! די להצטדקות. זו תופעה שכולנו סובלות ממנה וגם אם לא - אין מקום לכתוב (בטח לא בסרוגים) כתבה שבשורה התחתונה מעודדת את האמירות הקשות. עוד דתיה (ועם כיסוי ראש) !
25
אז את מקנאת, מה?
הצודק | 10-05-2019 12:34
את מקאנת מזה שכולם מדברים על זה עכשיו, על חזרתה בתשובה לאחר שנהייתה מיס עולם, ועל זה שהיא שמה כיסוי ראש בטקס וכולם מדברים עליה. _זו הקנאה_
26
דרכן של פמיניסטיות תמצאי מה להגיד הפוך מכולם
איתן | 10-05-2019 12:34
העיקר שזה יישמע נאור וחזק אבל באמת בבלת, יצאו פה על אישה איפה הפמיניזם שלך בא לידי ביטוי יאפס אחת
27
תהילה טועה. אני מעריכה מאוד את זה שגבר אינו מ
ליאת פרידמן | 10-05-2019 12:48
אני מעריכה מאוד את לינור. היא מהממת, מרשימה ואמיצה. ואני מעריכה את הגברים שאינם מורידים כיפה בגלל לחץ חברתי.
28
ושוב חוזר הניגון
לוי | 10-05-2019 12:52
1. לו היה מדובר בערבייה, אני מניח שהיית.מדברת אחרת. למרות שגם מצדה אין שום אתגר בכך. אבל, זו ערבייה, לא יהודייה. 2. מה רצית לומר לנו, שאת בארהב הלכת עם כיסוי ראש? איני מזלזל, אך בצורה שבו יש לך כיסוי ראש, זה נראה כמו עוד פריט אופנה שגם נשים חילוניות או לא יהודיות הולכות. 3. לו היה איש ימין מתאר את גופה של אישה אחרת כפי שתיארו אותה, היו כולם(ואת בתוכם) נזעקים חמס וצועקים הטרדה מינית. 4. כן. מותר ואף חובה למחות כנגד רמיסת הדת. 5. עצם זה שיש אנשים שמוכנים לקבל תספורות מזעזעות, לבוש חושפני ועוד מרעין בישין, אך לא לקבל יהודי עם פאות,אשה עם כיסוי ראש וכד, רק מוכיח שכן צריך להשמיע את קולנו. הכתבה הזאת פשוט מבישה.
ליק
ח | 11-05-2019 21:35
ליק
29
כיסוי ראש
צרויה נבטי | 10-05-2019 12:52
אולי היה יותר פשוט אם לא היו תגובות לכאן או לכאן. עצם התגובות רק מראה שעדיין לא מקבלים את האדם כפי שהוא, פשוט אדם אלא מסתכלים בראש וראשונה מה ואיך הוא מתלבש. אני יודעת זאת כי אני בעצמי חוזרת בתשובה עם כיסוי ראש מלא ומאז הרבה פעמים מצופה ממני להיות שונה ממה שאני כי אני עם כיסוי ראש.... אז לינור אברג'ל עלתה עם כיסוי ראש אז מה....???
30
כמה צפוי. הנאו-אורטודוקסיה לא תפרגן לספרדיה
נעם | 10-05-2019 12:57
לספרדיה שמכסה את כל ראשה
31
פרידמן הגזימה ברצונה לרצות את השמאל הפמיניסטי
אחת ללא כיסוי | 10-05-2019 13:00
בהחלט נכון להגן על אברג'יל מול גל השינאה, השיסוי והביזוי של השמאל הנאור התאוריה וחשוך וגזען בפועל
איזה
התמים | 10-05-2019 14:20
גלי שיסוי וביזוי ? את יודעת כמה מגיבים, באתר זה עצמו, מקללים, מנאצים ומשתלחים במילים שאינן ראויות לדפוס בחילונים ו/או אנשי שמאל ? אז האם נייחס זאת לכלל הציבור הדתי ? כמה טוקבקיסטים הסתייגו מכיסוי הראש של לינור - אז מה ? מי הם ? בקושי מייצגים את עצמם ובוודאי שאינם מנהיגי ציבור. אז תרגיעו. השמאל כשמאל לא מתנפל על כיסוי הראש של לינור....
32
הגויים מכבדים את כיסוי הראש שלנו יותר מהשמאל
ועוד הבהרה | 10-05-2019 13:04
הבמאית הישראלית החרדית של למלא את החלל, עם כיסוי ראש מוקפד, זכתה לכבוד להופעה וללבושה מצד הגויים. רק אצלנו יש יהודים שונאי מורשתם וזהותם היהודית, חולי נפש, אוטואנטישמים!
ממש נכון!! כמו בחיים הפוליטיים .בחוץ מעריצים
ליהי | 11-05-2019 20:37
בחוץ מעריצים את שרה חביבי ופה יש חופרים קוטרים חחח....
33
כיסוי ראש
מירה ה. | 10-05-2019 13:13
להיות גאים עם הכיסוי ,הרימי ראש כמה שיותר גבוהה.ברוכה תהיה.אוהבים אותך.
34
תהילה פרידמן- חוסר הבנה בסיסי, כרגיל
נעה | 10-05-2019 13:25
הכותבת,גברת פרידמן, כנראה לא קראה כיצד התבטא השופט בדימוס המכובד על מנחת הטקס, לא רק על כיסוי הראש אלא על מכלול איברי גופה, בשפה מכוערת שאינה מתאימה לכל אדם, על אחת כמה וכמה לשופט בישראל. היה ראוי לך , גברת פרידמן, לצאת נגד הדברים המחפיצים, הסקסיסטיים והמכוערים שנכתבו, הנותנים תחושה של הטרדה קשה ואף מעבר לכך.
35
שמאל שמווק
מנחם אוחיון | 10-05-2019 13:35
כל השמאל אין לו מה לעשות שמאל שמווק אתם נכדים של היטלר‍♂️‍♀️‍♂️‍♀️שמאל שמווק תשרפו בגיהינום .!
36
תורה במרכז המרחב הציבורי
זאב | 10-05-2019 13:38
נראה לי שמה שצרם לשופט הנאור הוא לא כיסוי הראש של לינור באופן פרטי. ודאי פגש בסביבתו במשך חייו נשים כסויות ראש. ולא התבטא באופן הנעלה שהתבטא. מה שהציק לו זה המקום והתזמון. המנחה הראשית בבמה הציבורית המרכזית של מדינת ישראל בכניסת יום העצמאות. וכאן המאבק בשיאו איך צריך להראות מרכז המרחב הציבורי במדינה יהודית
37
תהילה פרידמן הנאורפורמית
עידן | 10-05-2019 13:45
וודאי לא נדרשה לאומץ לב בכיסוי ראשה, שהרי לכולי עלמא היא לא מכסה את הראש באופן הלכתי. שיער גולש עם איזה כובע מצחיק לא נקרא כיסוי ראש. לא פלא שהצורר לפיד מתחבר לפרידמן. מפרידמן היה מצופה במקום לכתוב דברים חסרי טעם ודעת, פשוט ללמוד ולקנא מלינור אברגי'יל שמלדת את הרפורמים למינהם, שאפשר להגיע לפסגות ולקדמת הבמה, בלי למכור ולסרס את היהדות, אלא לשמור עליה במקוריותה בשמרנות.
38
חיה בסרט
חיה בסרט | 10-05-2019 13:53
לא כל אישה קל לה לכסות את השיער ,מדברת בשם כולם כאילו את מכירה כל אישה ואישה ויודעת מה עובר עליהם כיסוי ראש זה מצווה לא קלה לנשים וזה מסירות נפש במיוחד שאת אוהבת את השיער שלך או שאת נמצאת בחברת חילונים שמרימים גבה . החיזוק שנתנו לה היה מדהים בעיניי
39
פרידמן
פנחס | 10-05-2019 14:06
התגובה שלך היא רק כדי שיתייחסו אלייך. במקום לתקוף את השופט בדימוס על שהעז, מנסה לעשות הפוך על הפוך.
40
אולי תעלמי מחיינו?
די | 10-05-2019 14:23
אי אפשר לסבול אותך ואת חבר מרעייך מאמיני לפיד ושאר מרעין בישין. תהיי בת הזוג של אלעזר שטרן, תוכיחו לחילונים שהכל אפשרי בדת!
41
השער של לינור מכוסה לגמרי ושל תהלה גלוי ברוב
שוקל עוונות | 10-05-2019 14:43
.
42
כיסו ראש של אברג'יל
יהודית | 10-05-2019 14:43
לי לא הפריע הכיסוי ראש . הפריע לי השמלה שלה דווקה צמודה על כל הגוף כאשר היא מבליטה את הגוף מתנודדת ימינה שמאלה
43
זו לא הנקודה שבה צריך לגעת
דוד | 10-05-2019 14:55
העניין הוא שסוף סוף מתייחסים לכיסוי ראש כאל אחד העם החילוני בטקס כל כך רשמי. כך שהנקודה שמציגה פרידמן מוטעית
44
חשוב להפנים
דרומי | 10-05-2019 15:07
אותם מבקרים נגד הכיסוי ראש של לינור,יכולים לקפוץ לנו, המדינה היא שלנו לא פחות משלהם, ואני בטוח שהצאצאים שלי ימשיכו לחיות כאן בארץ הרבה אחרי שהם יהגרו להם להרקב בברלין.... אז כן ירבו עוד כיפות ועוד כיסוי ראש בכל מקום ובכל תפקידי המפתח במדינת ישראל....
45
תגובה מיותרת שלך בעצמך
הראל | 10-05-2019 15:12
למה לא להגן? הפוסט מודרניזם הארור
46
הנושא הוא השופט - האליטות שמזלזלות בדתיים
דתי לאומי | 10-05-2019 15:16
אם זה הפסיקה שלהם, אז כנראה יש להם הטיה בעוד דברים. וכן על דבר כזה אין לשתוק, כי הם פוגעים בציבור הדתי לאומי. ראי מקרה גוש קטיף ועוד פסיקות נגד הדת
47
מהההההה
יהודה | 10-05-2019 15:19
תהלה איבדת את זה לגמרי... מרוב פוסט מודרינזם-יש עתידיזם ורצון למצוא חן בעיני הפריץ שלך... הפוסט של האיש המכונה שופט זה בושה לאינטילגציה האנושית וראוי לכל גינוי שיש. וזהו. זה כל הסיפור פה.
48
ומה עם איסור הניקאב בצרפת?
וזכויות נשות השָלים? | 10-05-2019 15:33
אנחנו במזרח התיכון. לא אירופה.
49
התמיכה פה צריכה להיות מוגזמת בגלל התגובות המו
נעה | 10-05-2019 15:39
אנשים עוזבים ערוץ ? כותבים פוסט על הלבוש ? מבקרים את האמונה שלה ? מי אתם ?! וכפי שציינת, לא אמור להיות קשה לשים כיסוי ראש בארץ ישראל. העובדה שהיא שמה, והתגובות שבאו בעקבות הכיסוי מצדיקים את התמיכה המוגזמת.
50
כיסוי הראש
לירון | 10-05-2019 15:41
במילה אחת זוועה
51
אשכנזיות
רצינית? | 10-05-2019 15:56
טומנת בחובה התנשאות כמו שעושה גברת פרידמן... אם זה לא משנה היום אז איך שופט ועוד רבים מראים גועל למראה כיסוי ראש. כי הם רוצים את המזרחיים מערביים קרי אשכנזים נאורים עם פיקנטיות של דג מרוקאי וסילסול תימני מקסימום אבל ערכי בית אבא ואמא חס ושלום אנחנו מקבעי הערכים של העולם ושל ישראל ערכי פמניזם. חד מיניים שיווין במיוחד עם אויבים והאמת שגם ערכים אלו נובעים מהתנשאות כדי להרגיש יותר מוסריים מהעמך הפשוט הברברי שמקדש אבנים ומקום
52
את פשוט מקנאת
חיים | 10-05-2019 16:01
קנאה
53
פרידמן שכחה לזכור או להזכיר...
אסף | 10-05-2019 16:22
את דבריו על סף הטרדה מינית של השופט המנוול בהקשר לתיאור איבריה של לינור...צריך לחזק את לינור ולתמוך...
54
זה לא כל כיסוי הכיסוי הספציפי הזה שנשים שמות
דתיה | 10-05-2019 16:24
על הראש יצא מפרופורציה אין לא קשר לדת ישראל איפה הצניעות פה מה הגובה הזה?
55
שופט תותח
עידו | 10-05-2019 16:31
אחד עם בעצים הכי חשוב שמירי רגב אוהבת אותה זאת אוהבת רק את עצמה גועל נפש
56
תגובה
פלד | 10-05-2019 16:55
הנושא לא ה י ה רק שביס מה עם הציצי. את מתעלמת במכוון מכל הכתבה. הגיע הזמן לשיח מדבר ולא מפלג
57
תהילה פרידמן
בוזגלו זלמן | 10-05-2019 17:08
תואילי לחשוף את הגוף המשלם לך בעבור הכתבה המטופשת היציאה הנרגשת היא רק שלך כי את ממומנת.... חחח
58
מה מפריע לך?
יוסף | 10-05-2019 17:47
זה שלך לא העירו על הכיסוי לא אומר שלא צריך להגן על לינור שאותה תקפו.
59
אז מה עם לא עברתם אחטז חסימה
ישראלי | 10-05-2019 18:30
לייטים תתחילו להירגע
60
הסיבה היחידה שבכלל עושים מזה עניין
צודקת במאה אחוז | 10-05-2019 18:33
זה שזו פשוט עוד הזדמנות לנגח את השמאל כביכול. הרי לינור אברגיל עושה קריירה על כיסוי הראש הזה ולא דרש שום אומץ ללכת עם זה מכיוון שלא הייתה בכלל שום שאלהמשכך היא תופיע ומשום שזאת הסיבה היחידה שהיא עדיין מצליחה להשאר בתדעה הציבורית. מלבד סיפור החזרה בתשובה אין לה שום דבר מיוחד להציע.
61
רבי יהודה הנשיא
אמנון | 10-05-2019 19:06
רבי יהודה הנשיא הבין היטב בהלכה - הוא חתם את המשנה. הוא בוודאי לא עשה זאת לבד. והנה - ראו זה פלא. ברצפות הפסיפס בציפורי, בה שכן רבי יהודה הנשיא ושם חתם את המשנה - יש ציורי נשים. אחת מהן מופיעה בריצפה של הווילה המפוארת הנחשבת לביתו של הרבי, שהיה אדם עשיר. בפסיפס מבית אחר מתקופתו יש ציור של אשה מעורטלת. כל זה לא הפריע להם לנסח את המשנה ולחתום עליה.
62
זה היה מעצבן לראות אותה ככה
אחת | 10-05-2019 19:54
ועוד עם מנומר (צריך להגיד זה היה מכוער. ) ובהחלט לא נעים לצפות. גם לי זה גרם לנטוש . היא לא מנחה והיא הכי לא קשורה להנחייה. וכל הנשים שמתארגנות עם כיסויי ראש בעקבות זה - הכי הזוי וטיפשי. כאילו, כן זה מה שיעזור . כזה טמטום עוד לא ראיתי.
הרגשתי לא טוב העברתי ערוץ
יוסי | 12-05-2019 7:07
זה נראה כמו תחפושת פורים לא עשה לי טוב היא גם לע נראתה טוב אפשר לבוא צנוע ויפה.
63
הכובע כסמל לצניעות
כובע גדול | 10-05-2019 20:43
עד כמה שאני מבינה, כיסוי ראש אצל נשים דתיות בא להראות צניעות. משום מה נראה שהכובעים שחובשות הנשים הדתיות כיום, באים להראות של מי נוצץ יותר ושל מי גדול יותר ... לא מבינה את בעליהם על השופט, מה קרה, אי אפשר לבקר לבוש של דתיים, אבל של חילונים כן? מה הצביעות הזו?
64
מתחסדת ...הרי ברור שלא מדובר בכיסוי ראש!
מתחסדת וצבועה | 10-05-2019 20:58
הרי ברור שלא בכיסוי ראש עסקינן...
65
מה עם השדיים- עוד פמיניסטית
כמי | 11-05-2019 6:30
כולנו נרעשות מההערה על השדיים ועל החפצת נשים מזרחיות בכלל. האם היה מעיז לומר זאת על אירופאית. משהו בכלל השתנה ביחס האשכנזים מהדור הישן ביחס לנשים מזרחיות? האם הן רק שדיים?
66
אין קשר בין התרבוש המוגזם ודת ישראל
גיא | 11-05-2019 7:05
קודם כל שכל אחת תשים על ראשה מה שבא לה. וכל אחד יכול לאמר מה דעתו על תופעת התרבושים המוגזמים גם בלי שייקרא עוכר ישראל. לטעמי זה מגוחך וזה רחוק מהמטפחת הצנועה שסבתי הייתה הולכת איתה.
67
באמת שלא מצליחה להבין את התהלה הזאת.
תל-אביבית | 11-05-2019 9:36
פיצול אישיות.
68
סערה בכוס מים
מירי | 11-05-2019 15:17
מסכימה עם תהילה ועוד. דעתו של מר אליגון היא דעתו לא לדעתי, אבל זכותו לאמר אותה. הוא אזרח ובדמוקרטיה מותר. לינור יפה וסקסית היא נראתה כך ואין עוררים על כך.גם ההתקפה על תהילה מיותרת. אין כאן הגנה על דת ישראל.
חופש הביטוי אינו חופש הסתה
חוקר | 12-05-2019 8:27
ועם כל הכבוד זו הסתה נגד ציבור שלם, וכן השתלחות ללא גבולות וממש לא חופש ביטוי...
69
תגובה בנושא כיסוי הראש של לינור אברג'ל
מזל. לישע | 11-05-2019 20:01
אני מוחה על התנהגותו של שופט בישראל, והתגובות אינן מוגזמות, כל אישה רשאית להצניע או להבליט בגופה כאוות נפשה, היציאה להגנתה מוצדקת בהחלט!!!
70
אוי תסתמי
שעמי | 11-05-2019 21:27
עוד נאורה בעיני עצמה
71
הכובע שלך לא דומה לסמל צניעות אלא לפריט אופנה
איש | 12-05-2019 1:17
נראה אותך הולכת עם שביס. אז תרגישי אם זה אתגר או לא.
72
גברת פרידמן
אסתר | 12-05-2019 3:47
גברת פרידמן ליצנית שאין כדוגמתה. בנסיון כושל להתפרסם תחת שמה של לינור אברג'יל ותקרית הכיסויי ראש. תרשי לי לציין בפנייך ש20 שנה את מסתלבטת על עצמך החצי כובע או סרט שאתם שמה לא נחשב כיסויי ראש לכל הדעות.
73
כבוד בת ישראל
ליאורה | 12-05-2019 8:06
בת ישראל אמיתית לא הייתה מופיעה כלל מול כהל עם או בלי כיסוי ראש.ובטח לא בטקס של מועד שנוי במחלוקת חילוני
74
זה לא הכיסוי ראש- זו הטרדה מינית מילולית...
אנוכי | 12-05-2019 8:22
זה לא בנוגע לכיסוי ראש, זה בנטגע להטרדה מינית מילולית הלעג על השביס מילה מגוכחת בפני עצמה, הוכ לא הסיבה שכולם כל כך מזדעדעים. הזעזוע העמוק נעוץ בתיאור המאוד גרפי של שופט בדימוס על שדיים של אישה. העניין הוא שכל ה0מאלנים לא רוצים לדבר על כך, כי אז יצטרכו להודות כי אחד משלהם מטריד מינית, ולא רק אנשים מהצד הימני של המפה. לכן הם מעדיפים להצמד לטענת הדת שנפגעה, שבליבם פנימה הם גאים בכל פגיעה בחופש הדת במדינה הזו, שכן זה הדבק היחידי בערך שהם יודעים לעשות כמו שצריך
75
משפט
גבי | 12-05-2019 8:27
אני שייך למגזר ולאוכלוסיה הסבורה שיש לבטל את בתי המשפט למינהם לאמץ ולהכיל את שיטת הבורר כמו בעולם העבריינות והפשע, ההוכחה לכך הוא הסדר המופתי, המשמעת וקיום ההחלטות בלי לערער. ודי לחכימא ברמיזא
76
לינור
מושיקו | 12-05-2019 9:55
מה לעשות לינור אברגל נפלה בפח של עצמה.עשתה קריירה שלמה על הסיפור האישי שלה אחכ שיתפה את כל עם ישראל בחזרה שלה בתשובה ובחיים הצנועים שעכשיו גזרה על עצמה ופתאום מופיעה לנו כמו קליאופטרה במיטב מחלצותיה.איפה לינור ואיפה צניעות.כבוד בת מלך פנימה.ושלא תעשה עלינו סיבובים.
77
זה לא על הכיסוי ראש!!! זה הגובה המוגזם,
אני | 12-05-2019 11:54
כיסוי ראש הוא צנוע , וזה יפה!! לינור חבשה תרבוש ועוד מעוטר במנומר ועוד ליום העצמאות, ועודדד שהיא מתיימרת להיות צנועה! לא ממש שיכנע מישהו
78
לינור אברג'ל
ארז | 12-05-2019 14:09
חייבים לחזק את לינור, במיוחד אם יש מי שתוקף אותה ברשת. לא תעמוד על דם רעך!!!!!!!!
79
הפמיניזם הדתי
בן | 15-05-2019 14:37
כל פעם שהם פותחות את פיהם שומעים רק שנאה עצמית וחנפנות לחילונים ולגויים שום כבוד עצמי ולאומי פשוט גועל נפש כמו היהודים לפני השואה שרוקדים מה יפית לפני הגויים אז יאללה תשלימו את המהלך ותתבוללו ובא לציון גואל
80
המסר בלבוש
תגובה | 16-05-2019 12:49
זה לא משנה מה השופט כתב. השאלה אם כיסוי הראש שלה היה צנוע ואם ביגוד צמוד זה צנוע. מצד שני זכותה ללכת איך שבא לה ובאיך שהתלבשה ברור שהיא רצתה לבלוט ולהרשים את כל המגזרים...