מייגן והארי הודיעו: זה שמו של התינוק המלכותי החדש - סרוגים

מייגן והארי הודיעו: זה שמו של התינוק המלכותי החדש

וייקרא שמו בבריטניה- ארצ'י האריסון מאונטבאטן ווינדזור: כך הודיעו הנסיך הארי ומייגן מרקל בפגישתם עם המלכה אליזבת. בדבריהם מייגן הביעה את שמחתה על התינוק המלכותי: "אני כל כך מאושרת ונרגשת"

מייגן והארי הודיעו: זה שמו של התינוק המלכותי החדש
  (צילום מסך)

וייקרא שמו בבריטניה: יומיים לאחר לידת בנם הבכור, הנסיך הארי ומייגן מרקל הודיעו היום (חמישי) על שמו של התינוק המלכותי החדש- ארצ'י האריסון מאונטבאטן ווינדזור.

"אנחנו כל כך נרגשים שיש לנו אותו, הוא פשוט חבילה כוללת של שמחה" תיארה הדוכסית מסאסקס את התחושות שאחרי הלידה. "ההורות היא פשוט קסם, זה מדהים אותי. יש לי את שני הגברים הטובים ביותר בעולם בחיי. אני כל כך מאושרת ונרגשת".

השם התקבל בהפתעה בקרב תושבי בריטניה, שציפו לשמות אחרים. "אני לא חושב שיש אדם אחד שניחש שאלו יהיו השמות הנבחרים" אמר ג'ו ליטל, עורך מגזין "Majesty" המסקר את חיי המשפחה המלכותית. "מדובר בשם ייחודי וחדש למשפחת המלוכה, שלא נקבע על פי המסורת הבריטית".

ההכרזה על שמו של התינוק הגיעה לאחר שהסבתא רבא, המלכה אליזבת, פגשה לראשונה את הנין החדש בטירת ווינדזור. מייגן תצא כעת לחופשת לידה של כשלושה חודשים, במהלכם תהיה פטורה ממחוייבויותיה כדוכסית וכאשתו של הנסיך הארי, המוצב במקום הרביעי לרשת את הכתר של המלכה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
התינוק
עדנוש | 10-05-2019 2:15
מזל טוב.
2
הארי לא במקום הרביעי. לפניו
יעל | 11-05-2019 1:36
הנסיך מווילס - אביו צ'ארלס, אחכ אחיו ןויליאם, אחכ 3 האחיינים שלו (גורג', שארלוט ולואי) ואז תורו של הארי. כך אני חושבת