הדסה מסיני לסרוגים: "בודקת את העתיד שלי בטלוויזיה"

הדסה מסיני לסרוגים: "בודקת את העתיד שלי בטלוויזיה"

הדסה בניזרי שהפכה להיות כוכבת רשת לאחר הראיון אצל עופר חדד מהגבול בטאבה, מספרת לסרוגים: "אני שולפת את ההדסה הנכונה בהתאם לסיטואציה" בנוסף על לימודיה לטוענת רבנית היא אומרת: "חולמת לחולל שינוי טוב לעולם ולעזור לנשים עגונות"

author-image

הדסה בניזרי, 22, מעצבת אופנה חרדית, התפרסמה לאחרונה ברשתות חברתיות בעקבות הראיון שלה מגבול טאבה, בראיון לסרוגים, היא מספרת על הפרסום והקמפיין הראשון שקיבלה, אבל גם על לימודיה לטוענת רבנית ולעזור לנשים עגונות ומסורבות גט: "החלום שלי לחולל שינוי לעולם". צפו:

בניזרי, מספרת לסרוגים על אותו ראיון שרבים חשבו שהוא מבוים: "אני אישית בן אדם מאוד פתוח ויודעת לשלוף את הדמות הנכונה בזמן הנכון", מספרת הדסה, "זה היה נכון לטלוויזיה. אני יודעת להיות מצחיקה וזורמת מצד אחד ומצד שני רצינית כשצריך. אני שולפת את ה-'הדסה' הנכונה בסיטואציה שאני נמצאת בה".

כוכבת הרשת קטפה כבר קמפיין ראשון במעדני מיקי ובודקת את עתידה בעולם הטלוויזיה, על ההתנגשות עם לימודיה לטוענת רבנית אומרת בניזרי: "אני עדיין סטודנטית ואצטרך לבחור בשלב כלשהו. כרגע אני רוקדת בתשי החתונות".

(צילום: יחצ מעדני מיקי)

מה החלום העתידי? הדסה בניזרי בעוד עשור? "הדסה שמחוללת שינוי טוב לעולם. לעזור לנשים עגונות ומסורבות גט. לכן אני לומדת את זה. החלומות גדלים משנה לשנה".

הראיון שעופר חדד לא ישכח עוד הרבה זמן

מגיש חדשות 12, עופר חדד, ערך לפני שבועיים ראיון עם הדסה, ישראלית שירדה לסיני בכדי לנפוש בחול המועד פסח, שהוא לא ישכח עוד הרבה זמן.

בתחילה שאל אותה חדד האם עמוס במקום בו היא נמצאת, והיא השיבה: "עמוס זו לא מילה, אני בטוחה שיש פה יותר אנשים משהיו ביציאת מצרים. זה ממש מטורף, אנחנו כאן מ-07:50 ועכשיו 11:30 ועדיין ממתינות. מצאנו פה רכב עם שני בדואים חמודים שהסכימו לנו לעלות איתם, לפחות להמתין במזגן. אני מקווה שזה יהיה שווה את זה כשנגיע למקום, כי בינתיים נהיינו צלי עוף. הכבש של פסח, הקורבן, זה אנחנו עכשיו".

כשנשאלה מה התכניות להמשך, השיבה: "אנחנו סגרנו מקום בדאב, אקו טל – אגב אנחנו עושים לכם פרסום, אני רוצה החזר כספי על כל השבוע. אנחנו נעשה שמה צלילות, גמלים, טרקטרונים, בטן-גב ואלוהים יודע מה עוד נמצא שם. אולי מסיבות של בדואים בהרים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זאת טוענת רבנית?
דוס | 08-05-2019 13:59
שתלך למסיבות של בדואים