מוזיקה

אחרי התרנגולים והקרנפים: נטע חושפת את הלהיט הבא

רגע לפני שתעלה שוב על בימת האירוויזיון כמנצחת, נטע ברזילי חושפת את הלהיט הבא שלה שיקרא גם הוא בשם מפתיע במיוחד וילווה בקליפ אנימציה מושקע

((צילום: שטארסטוק))

אחרי התרנגולים והקרנפים הוורודים, זוכת האירוויזיון הישראלית, נטע ברזילי חושפת את הלהיט החדש, אותו היא גם תבצע בגמר האירוויזיון, שיתקיים בשבוע הבא בתל אביב.

בתור האחת שהביאה את הניצחון לישראל, אחרי 20 שנה, נטע צפויה לפתוח כמנצחת את חצי הגמר הראשון, שייערך ב-14.5 עם ביצוע משודרג ללהיט "TOY". ובגמר הגדול, שייערך ב-18.5 נטע צפויה לחשוף בפני כ-200 מיליון צופים בעולם את שירה החדש, שיקרא: 'נענע בננה' ('NANA BANANA') שלא במקרה מתחרז גם עם הלהיט האחרון שלה "BASSA SABABA" .

את הסיגנל החדש והמסקרן, צפויה נטע לשחרר בדיוק לאחר יום העצמאות, ביום שישי הקרוב (10.5) ותבצע אותו לראשונה באירוע השקה חגיגי, שיתקיים ביום ראשון (12.5) בתל אביב.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

8 תגובות
6
משועמם
07.05.19

מסקרן?? אותי מסקרן את מי זה מסקרן.. חפרתם

הצטרפו אלינו