ראש עיריית שדרות: "אתמול נעשתה טעות קשה" - סרוגים

ראש עיריית שדרות: "אתמול נעשתה טעות קשה"

ראש עיריית שדרות אלון דוידי תקף את הפסקת האש וטען כי הממשלה לא הצליחה להחזיר את ההרתעה בעזה. לדבריו, "אתמול נעשתה טעות קשה, י שדיבר על הרתעה לא השיג אותה. מי שיכול לומר לתושבי הדרום שההרתעה חזרה - משגה בידיו"

ראש עיריית שדרות: "אתמול נעשתה טעות קשה"
  (צילום: פלאש 90)

שעות ספורות לאחר ההכרזה על הפסקת האש והדיווחים על "חזרה לשגרה" ביישובי הדרום, ראש עיריית שדרות אלון דוידי תקף הבוקר (שני) את ההחלטה וטען כי הממשלה לא הצליחה להחזיר את ההרתעה ברצועת עזה.

"אנחנו נמצאים בבעיה קשה במדינה, מכיוון שהערכים שלנו התבלבלו. הסבב הזה התחיל מירי על קצין צה"ל, לא מירי רקטות. חשוב לזכור זאת" אמר. "החיילים צריכים להיות בחזית ולא האזרחים".

"סוף סוף אנחנו רואים שאפשר לחזור למדיניות החיסולים, ואני שמח שזה קרה- אבל אתמול נעשתה טעות קשה" הבהיר. "מי שדיבר על הרתעה לא השיג אותה. אנחנו נגיע למצב שבעוד שבועיים-שלושה טרוריסט עלול לירות על חייל שלנו פה, ושוב אנחנו נגיע לסבב הזה. מי שיכול להישיר עיניים הבוקר לתושבי עוטף עזה ותושבי הדרום ולהגיד להם שההרתעה חזרה – משגה בידיו".

בסיכום דבריו ציין כי "אם הייתי ראש הממשלה הייתי אומר לחמאס ולג'יהאד: אתם רוצים לירות על ת"א – תירו על ת"א, אתם רוצים לירות על ירושלים- תירו על ירושלים, אבל אנחנו נמשיך לפגוע בבכירים ביותר שלכם ולא נהסס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אין אמון בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים
מתנחל אבל ישר. | 06-05-2019 10:51
בושה שכיפה סרוגה ממליכים על עם ישראל שחיתות..
מותר למכור לאויב צוללות תמורת חופן $$$ ???
חורבן של שחיתות | 06-05-2019 13:07
שחיתות הכיפה הסרוגה. גדול מאסונות ושחיתות שהכרנו... שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו. והקבה מצילינו מידם
2
הרתעה ?
יעקב | 06-05-2019 13:29
בה תבוסתניהו האיש עם החצאית המטתנפנפת, לא ימין חזק ולא ביטחון ,הכל דיבורים דיבורים הכל היה אחיזת עיניים אתה מחליש את ביטחון מדינת ישראל אל מול אויבי ישראל
3
טעות ? אתמול ?
צביקה | 07-05-2019 8:43
מר דוידי , אתמול לא נעשת כל טעות, הטעות נעשת ב 9 לאפריל הצביעו רוב התושבים שלך לביבי...!!!!
4
הסכם מביש. ליכוד חזק ישראל עלובה
חיים רעננה | 07-05-2019 10:26
לאור הראיון של יום טוב סמיה התנפלו בזעם תושביה הסתומים של אשקלון. ביב יודע ביבי גדול ביבי הפעם בלה בלה...ההסכם של חצי מליארד מבהיל. הריי רוב הכסף ילך להתחמשות. ביב עוד מסתתר מאחרי הרמטכל. הוא המליץ אמר..כוכבי כמובן שלא יכול להגיב..מעשה נבלה מבית מדרשו של הקיסר המושחת.
5
ביטחון המדינה
שלוש משה | 07-05-2019 10:55
צריך לחזק את גידעון סהר
6
טעות?
מי | 07-05-2019 18:11
אתמול לא התרחשה טעות. זו המדיניות. לפחד. להיות מוג לב. לא לשתף את הקבינט. לא להודיע לעם כפי שנדרש ממנהיגות ראויה. הטעות היתה לפני חודש כשהצבעתם לליכוד. זו מפלגת מילכוד. ואתם בדרום ממלוכדים על ידי הממשלה הרופסת שלנו.
7
ביבי מלך ישראל והוא לא עושה טעויות הטעות היא
חיים | 07-05-2019 18:35
אתה והתושבים שלך