תחת אזעקות וטילים: משה אגדי הי"ד הובא למנוחות - סרוגים

תחת אזעקות וטילים: משה אגדי הי"ד הובא למנוחות

תחת אזעקות, יירוטים וירי טילים, הובא למנוחות משה אגדי הי"ד, מאשקלון שנהרג מפגיעת רקטה שנורתה מעזה: "הקלות הבלתי נסבלת בה חיים נגמרים חייבת להיפסק"

author-image
תחת אזעקות וטילים: משה אגדי הי"ד הובא למנוחות
  (צילום: נעם רבקין פנטון/ פלאש90)

תחת אזעקות, יירוטים וירי טילים, מאות חברים ובני  משפחה ליוו למנוחות את משה אגדי הי"ד, תושב אשקלון שנהרג הלילה כתוצאה מפגיעת רקטה שנורתה מעזה לאשקלון על ידי מחבלים.

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, אופיר אקוניס, הגיע להלוויה הנערכת באשקלון כנציג הממשלה. מפיקוד העורף הודיעו קודם לכן כי בלוויה לא יוכלו להשתתף יותר מ- 300 בני אדם.

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ספד לאגדי ואמר: "הקלות הבלתי נסבלת- בה רק אתמול בערב משה היה איתנו, בילה את השבת עם בני משפחתו, התפלל בבית הכנסת, דיבר וצחק, וכעת אנו טומנים אותו בעפר- אינה יכולה להימשך".

(צילום: נעם רבקין פנטון/ פלאש90)

(צילום: נעם רבקין פנטון/ פלאש90)

חבר הכנסת מאיחוד מפלגות הימין, מוטי יוגב, אמר אחרי הלוויה: "אני חוזר מהלוויתו של משה אגדי הי"ד, תושב אשקלון שנהרג במוצאי השבת בטרור מעזה. מנחה ההלויה זעק: "לא מעניין אותנו יום העצמאות, לא מעניין אותנו אירוויזיון, מבקשים שתלחמו ותגנו על חיינו". זה המסר של העם לממשלת ישראל ולמערכת הביטחון להגן על תושבי הדרום".

(צילום: נעם רבקין פנטון/ פלאש90)

מוקדם יותר ספד לו אחיו אבי אגדי: "הרגו כאן ילד בן 58 והודיעו לנו את הבשורה בשלוש בבוקר. גם ככה לא ישנו כל הלילה. יש לנו עוד אחות שגרה בראשון לציון ואח שגר בבית"ר עילית, מלבדם כולם אשקלונים. אמא שלנו בת 80. היא לא מסוגלת לדבר היום והיא בקושי נושמת מהבוקר. החיים שלו היו העבודה, בית הכנסת, הילדים והאישה. יש לו ילדה בת 13, ילד בן 25 ובן 27", אמר בראיון ל-103FM.

(צילום: נעם רבקין פנטון/ פלאש90)

מוקדם יותר התייחס גלאם למלחמה בדרום במסגרתה חטפה עירו מאות טילים ושלושה הרוגים, ואמר: "העיר אשקלון חוותה חוויה לא נעימה, ולכן צריך למגר אותה. גם אני וגם כל תושבי אשקלון מצפים שהצד השני יחטוף מהלומה קשה, שחמאס יבינו שאי אפשר להתנהג בצורה שהם מתנהגים".

בראיון שהעניק ל'כאן 11' אמר גלאם כי "הם מתחילים את התהליך ומסיימים אותו, ואנחנו נכנסים לסיטואציה שהם מכתיבים לנו את סדר היום. זה דבר לא נכון, בלשון המעטה. אנחנו רוצים שהצבא יעשה מהלך מקיף כדי להחזיר את השקט לדרום, ולא שכל 3 שבועות או חודשים נחזור לאותו המצב ואותם מראות קשים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
איזה כיף שיש ממשלת ימין !!
משנ | 05-05-2019 17:18
כמה הרוגים יש בעזה? איך יהיו אם כל הזמן צריך להודיע להם שאנחנו יורים והם מפתיעים אותנו
2
מוטי יוגב
התמים | 05-05-2019 18:00
אתה כנבחר ציבור אחראי גם כן לנעשה. מדיניות הימין שלא להגיע להסדר כולל פן ושמא ניאלץ להתפשר על שטחים באיוש - מסכלת כל אפשרות להסדר ארוך טווח. לעולם ועד הצבא, בכל כמות כוח שיפעיל, לא יכול להביא רגיעה לאורך שנים. צריך חשיבה מחוץ לקופסא ולא לסכל את תוכנית טראמפ ידיד ישראל או כל תוכנית שלום אחרת, גם אם מתחייבת גמישות . יש לבחון בפתיחות כל הצעה לשלום - שעדיף תמיד על מלחמה.
3
לא להסכים להפסקת אש
אהרן דרעי | 05-05-2019 18:39
להחריב את עזה להרוג את כל מחבלי חמס גי'הד אין להסכים להפסקת אש.נקבה שניה זה מה צריך
4
ממשלה שנמצאת בקומא - ואזרחים שנמצאים
אוראור | 05-05-2019 21:56
בגלל זה בטראומה ובפאניקה - והמבין יבין. אין לי פה עוד מה להוסיף!