חדשות

הנדל והאוזר: "בנט ושקד אל תשתתפו בדיון הקבינט"

חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר (כחול לבן) קוראים לשרים נפתלי בנט ואיילת שקד שלא להשתתף ביון הקבינט שנקבע היום (ראשון) ואומרים: "לא לשמש תפאורה אנושית לתהליך הכסת"ח של הקבינט"

הנדל והאוזר: "בנט ושקד אל תשתתפו בדיון הקבינט"
צילום: (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

חה"כ יועז הנדל וצבי האוזר בקריאה משותפת לשרים נפתלי בנט ואיילת שקד לפני כינוס הקבינט: "אל תהיו שם"

אנו קוראים לחברינו השר נפתלי בנט והשרה איילת שקד לא לשמש תפאורה אנושית לתהליך הכסת"ח של הקבינט. מספיק עם החסינות לנתניהו מביקורת כשבמשך שנה תושבי הדרום חיים במציאות בלתי אפשרית. אם לא נותנים לכם את הסמכות והאחריות להחליט, אל תהיו שם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

14
13
בן משה
07.05.19

המירמה לא פעלה ושני המתחזים מנליכוד בכחול להן האוזנר והנדל וגם מפקדם העלוב בוגי לא הביאו קול אחד לגנץ והסמרטוטים מתוסכלים. חברי כנסת של קדנציה אחת.