איש השמאל, אלדד יניב נקלע יחד עם פעילי הבית היהודי, לצ'ולנטייה בפתח תקווה, שם פגש את חברת הכנסת החדשה עידית סילמן שהופתעה ממחיאות הכפיים שקיבלה. אחרי כמה כוסיות וויסקי, אלדד יניב בירך את סילמן ולא פחות את ראש הממשלה: "לחיי בנימין נתניהו, שהממשלה תצליח לעוד 4 שנים לפחות"
תגובות
כבר עכשו כבר עכשו בחכמה לאחר מעשה יש לבית היהודי כפול מנדתים , כל הקולות האבודים.