תגובה רפה של צה"ל לרקטה שירו לעבר אשדוד - סרוגים

תגובה רפה של צה"ל לרקטה שירו לעבר אשדוד

אתמול ירה הג'יהאד האיסלמי רקטה שרק בנס לא נחתה באשדוד. בתגובה הודיע צה"ל על צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה לשישה מיילים ימיים עד להודעה חדשה

תגובה רפה של צה"ל לרקטה שירו לעבר אשדוד
  (צילום: עבד אל רחים חאטיב/פלאש90)

צה"ל מגיב בצורה מינורית לירי הרקטה אתמול לעבר אשדוד.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע הבוקר (שלישי) על צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה לשישה מיילים ימיים עד להודעה חדשה. מדובר בהחזרת ההגבלה על הפלסטינים, שהוסרה לאחר מאמצי התיווך בין ישראל לחמאס כדי להוריד את ההפגנות בסמוך לגדר המערכת.

דובר צה"ל אמר הבוקר בתדרוך לכתבים צבאים כי את ירי הרקטה אתמול שיגרו מחבלים של הג'יהאד האיסלאמי. צה"ל ניתח כי מדובר בניסיון לדרדר את המצב הרצועה ולהפריע לשיחות ההסדרה בין ישראל לחמאס בתיווך המצרי.

הרקטה נחתה מול בים חופי העיר ולכן לא הופעלה אזעקת צבע אדום. בנוסף ירו המחבלים עוד מספר רקטות ארוכות טווח שנחתו בים. בצה"ל אומרים כי מדובר בניסיון שיגור כושל. הרקטות יועדו ליפול ביבשה, אך מסיבה לא ברורה מסלולם פנה לעבר הים. הירי בוצע מצפון הרצועה, ולא מדרומה כמו שנעשה בירי הרקטה לעבר גוש דן והשרון לפני כחודש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מי שמוכר צוללות לאויבי ישראל תמורת שלמונים מס
מסוגל להכל... | 30-04-2019 10:28
עבר עבירה ושנה בה נעשית לו כהיתר
2
תקראו טוב ...אך מסיבה לא ברורה....
מוסא | 30-04-2019 14:13
למי לא ברור שיד ה בדבר?
3
רקטות
מיואש | 30-04-2019 14:31
הם משחקים איתנו וסוחטים אותנו.יודעים שלא נגיב. לא יהיה סוף לסחטנות. זה מתנהל ממש כאירגון פשע ומאפיה מקצועני. כשאני אומר להגיב זו לא הכוונה להיכנס לעזה. זו שטות שתעלה בקורבנות יקרים. יש פשוט להוריד מבני מגורים באזור העשיר והיוקרתי.התראנ לאזרחים לפנות מיידית את המבנה ללא חפצים ןלהוריד כך מגדל מפואר. העשירים משפיעים בעזה יותר מכל. זה שפוגעים בשכונות עוני ובפרברים לא מזיז לחמאס. מנסיון העבר הושגה הפסקת אש רק כאשר הורדנו מבנה רציני במרכז עזה.
4
הם בוחנים אותנו
יד חזקה | 30-04-2019 16:07
הן ירו בכוונה לים, ממשלה רפה, להשמיד את כל המחבלים על הגדר ובית בית ברצועה גףעל כל טיל. אין ברירה, שלום ושקט בתורה לשלום ושקט ולא בתמורה למזגנים והטבות לאסרים, למורים לייור טילים ילמליוני דולרים. רק כח , לא תכרות איתם ברית כי מוקש הוא לך
5
מפחדים על.האירווזיון.
דרור | 01-05-2019 15:45
קודם מסתכלים על בטיחות הכסף ואחר כך על בטחון האזרחים.