חדשות המגזר

נפתלי בנט: "לא מתחרט לרגע על המהלך"

בכנס סגור שנערך בביתה של אלונה ברקת, מספר 3 במפלגה הימין החדש, נשמע בנט כשהוא מתייחס לכשלון בבחירות: "המהות שלנו קודם כל החיבור, לא רק הפן שאנחנו יותר ימנים"

נפתלי בנט: "לא מתחרט לרגע על המהלך"
צילום: צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כשלון 'הימין החדש'.

יו"ר הימין החדש שר החינוך נפתלי בנט, הוקלט בכנס סגור כשהוא אומר כי הוא אינו מתחרט לרגע על הפיצול מהבית היהודי והקמת הימין החדש למרות כשלון המפלגה בבחירות. בנט אף הודה כי נעשו המון טעויות בדרך.

בהקלטה שהגיעה לידי חדשות 13, נשמע בנט אומר: "כשאני עושה חשבון נפש אני לא מתחרט לרגע על המהלך. יש המון שגיאות שעשינו בדרך, בתהליך".

שר החינוך הוסיף ואמר כי "המפלגה שהקמנו היא בדיוק הייתה אמורה להיות כזה. המהות שלנו קודם כל החיבור, לא רק הפן שאנחנו יותר ימנים".

את הדברים אמר בנט בכנס סגור של המפלגה שנערך בביתה של אלונה ברקת בתל אביב.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

21
17
איציק
30.04.19

בנט ושקד אדם שלא לוקח אחריות אל לו להיות בפוליטיקה לאנקנו את האגנדה של הימין החדש לאנרצו ימין חדש מסתפקים בימין הישן הימין החדש הוקם בחטא ורצה מיד להחליף את ביבי 3 גנרלים ולפיד אחד לא יכלו לו את מי רציתם שיחליף אותו לא סבלניים יהירים חבל לכםמעל הזמן אתם לא מתאחמים לפוליטיקה כך העם אמר