הרוצח של אורי אנסבכר יעבור בדיקה פסיכיאטרית - סרוגים

הרוצח של אורי אנסבכר יעבור בדיקה פסיכיאטרית

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה לשלוח את ערפאת ארפאעיה, המחבל שרצח את אורי אנסבכר הי"ד, לבדיקה פסיכיאטרית. בכך קיבל את בקשת עורכי דינו של המחבל, שסורבה במקור על ידי השופטים במהלך החקירה

הרוצח של אורי אנסבכר יעבור בדיקה פסיכיאטרית
  המחבל ערפאת ארפעיה במהלך דיונו המשפטי (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה הבוקר (שני) לשלוח את ערפאת ארפאעיה, המחבל שרצח את אורי אנסבכר הי"ד בפברואר האחרון, לבדיקה פסיכיאטרית, שצפויה להיערך בשבועות הקרובים.

בכך הסכימו לבקשת עורכי דינו של המחבל, שדרשו במהלך חקירתו לבחון את מצבו הפסיכיאטרי של המחבל- אך סורבו במקור על ידי בית משפט השלום, בטענה ש"לא הונחה תשתית ראייתית מספקת המצדיקה זאת". בעקבות ההחלטה, הדיון הבא במשפטו של ארפאעיה- שהיה אמור להיערך בשבוע הבא- יידחה עד לקבלת חוות הדעת הפסיכיאטרית.

אורי אנסבכר הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

כזכור, אנסבכר הי"ד נרצחה לאחר שארפעיה תקף אותה באכזריות ודקר אותה למוות. גופתה אותרה ביער עין יעל, סמוך למקום בו שירתה בשירות לאומי. המחבל, תושב חברון, נמלט מהמקום מיד לאחר הרצח- אך נעצר בביתו לאחר מספר ימים.

במהלך החקירה הודה כי רצח את אנסבכר על רקע לאומני, וכי החליט לרצוח יהודי "בגלל הכיבוש ובגלל היחס לעוברים במחסומים בשטחים ובירושלים". ארפאעיה מואשם כעת במעשה טרור של רצח בכוונה תחילה, אונס וכניסה לישראל שלא כדין.

לפני כשבועיים כוחות צה"ל הרסו שתי דירות שבהן ארפעיה התגורר בחברון. במהלך הריסת הבית התפתחו עימותים בין החיילים לבין מספר פלסטינים תושבי האזור, כשהכוחות ירו גז מדמיע כדי לעצור את המתפרעים. לא היו נפגעים באירוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בדיקה מוסלמית
ניב | 29-04-2019 10:09
בושה, שטיפת מוח איסלאמית הפכה מזמן את כל אלה למטורפים, ואכן אין עם מי לדבר, לתשול ביבי שמנסה בכל כוחו לעזור למצב הכלכלי של אבו מאזן.
2
ארפעיה
דוד | 01-05-2019 1:17
בתי המשפט בארץ שמאלנים עוכרי ישראל תלמדו מבתי המשפט הנאורים מסביבכם תתביישו לכם עובדים עליכם בעיניים הכל במקרה בטעות ואנשים לא שפוים הכל טריקים של כיתה א אתם שופטים או שפטוטים הטילים במקרה זליגות תפתחו את העיניים לא רק התעודה והמינוי קובעים מערכת המשפט בארץ כושלת