למרות התבוסה בבחירות, בה מפלגת הימין החדש לא עברה את אחוז החסימה, נראה כי איילת שקד נשארת בפוליטיקה.
שרת המשפטים המכהנת, התארחה הערב (ש') בחגיגות המימונה של עורכי הדין במבשרת ציון וברכה את נוכחים בברכת תרבחו ותסעדו. בהתייחסותה לחתימת הקיום לשחרור שני האסירים הסורים אמרה: "משרד המשפטים ובית הנשיא היו מעורבים במהלך. הכל נעשה בהתאם לחוק ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

WhatsApp Video 2019-04-27 at 22.17.58


בהמשך הערב ביקרה שקד גם בחגיגות מימונה אצל ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו.



תגובות
רוצים שתישארי בפוליטיקה, אבל בלי בנט חבל מאד שנסחפת אחריו למהלך הפלגני שעשה. מקווה שאת מבינה את גודל הטעות ושתלכי מכאן לדרך פוליטית חדשה ללא ההשפעה המזיקה של נפתלי בנט שדרכו הפוליטית ללא ספק הגיע לקיצה