נתניהו וכחלון ייפגשו הבוקר, ההערכה: מיזוג לא על הפרק - סרוגים

נתניהו וכחלון ייפגשו הבוקר, ההערכה: מיזוג לא על הפרק

ראש הממשלה ייפגש היום עם שר האוצר משה כחלון כחלק מהמו"מ הקואליציוני.בפגישתם כחלון צפוי לדרוש להמשיך בתפקידו לקדנציה נוספת, בעוד שבמפלגה טוענים כי "מיזוג עם הליכוד לא עומד על הפרק"

author-image
נתניהו וכחלון ייפגשו הבוקר, ההערכה: מיזוג לא על הפרק
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

אחרי מתיחות רבה בין השניים במהלך מערכת הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיפגש הבוקר (חמישי) עם שר האוצר משה כחלון כחלק מהמו"מ הקואליציוני.

על פי ההערכות, ייתכן שהשניים ידונו גם באפשרות למיזוג של מפלגת כולנו עם מפלגת הליכוד. עם זאת, במפלגה של כחלון אמרו כי האפשרות של מיזוג המפלגות איננה עומדת על הפרק, ולא תעלה לדיון בפגישה היום.

בעקבות תוצאות הבחירות, בהן מפלגתו ירדה מ-10 מנדטים לארבעה בלבד, כחלון אמר כי הוא ידרוש לשמור את תיק האוצר כתנאי הכרחי לכניסה לממשלה, וכן כי הוא מעוניין להשאיר אצלו את תיק הכלכלה עבור השר אלי כהן, מועמד מספר 2 ברשימת כולנו.

עם זאת, בתחילת השבוע דווח בחדשות 13 כי נתניהו דן באפשרות להציע לכחלון את תיק החוץ– זאת למרות התעקשותו של שר האוצר להמשיך בתפקידו לקדנציה נוספת, כשאף הצהיר בעבר כי אם הוא לא יקבל שוב את תיק האוצר, הוא יודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

הפגישה בין נתניהו וכחלון נקבעה ביום ראשון האחרון, זאת לאחר מספר שבועות שבהם השר נמנע מלשוחח עם נתניהו או לקבוע עימו פגישה- בזמן שששאר השותפות החלו כבר במשא ומתן הקואליציוני. מספר בכירים בליכוד תקפו את כולנו על היעדר ההתחייבות, אך במפלגה הרגיעו: "הם סתם בלחץ. כחלון ייפגש עם נתניהו בחג או אחריו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו