מהו הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאתם חושבים על בני ברק? אנשים אומרים שהולכים בה לאיבוד, שקשה לנהוג בה, שאי אפשר למצוא חניה, שיש צפיפות אוכלוסין, שהרחובות מלוכלכים.
אם תשאלו את אסתי סגל, בני ברק היא אחת מהערים הכי מיוחדות שיש. למה? אם חשבתם שתל אביב היא עיר ללא הפסקה, תתפלאו לשמוע שגם בני ברק לא עוצרת לרגע. רק תנסו להיכנס לעיר בערב חג.
תגובות
עיר בני ברק עיר בנינ ברק. צפופה מתמיד. קשה לחיות בה בתור ילידת בני ברק לשעבר. ואנשים בעיר לא כיף איתם אנו נמליץ יותר לגור בעיר טבריה הקדושה