יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הודיע היום (שני) על מינויו של אבי ניסנקורן ליו"ר סיעת כחול לבן בכנסת ומרכז האופוזיציה.
במפלגה הודיעו כי יחד איתו יעבדו גם ח"כ מאיר כהן וח"כ צבי האוזר שיסייעו בניהול ענייני הסיעה והאופוזיציה.
גנץ מסר כי "אני משוכנע שהיכרות העבר של אבי עם מוסדות הכנסת והשותפות עם החברים הוותיקים שביננו יאפשרו עשייה מוצלחת. נאחל לאבי ולחבריו להנהלת הסיעה פעילות פורייה".
ניסנקורן, שלא לקח חלק פעיל והוצנע במהלך קמפיין המפלגה בבחירות, לאור הביקורת הציבורית נגדו בשל התנהלותו כיו"ר ההסתדרות, זכה לקבל כעת את הכרתו כמי שמשובץ במספר 5 ברשימת כחול לבן.





תגובות
גנב! לך הביתה לסגור את ההסתדרות ולהפריט הכל!
הם פשוט לא מבינים כמה אנטי הוא מעורר. אדרעי למנות את גילה ניסנקורן אבי אדרעי ליו"ר הסיעה? גנץ שוגה.