"לעילוי נשמת המן": חרדים קיצונים תלו בובת חייל צה"ל - סרוגים

"לעילוי נשמת המן": חרדים קיצונים תלו בובת חייל צה"ל

בובה ועליה מדים של חייל צה"ל נתלתה בשכונת מאה שערים, על ידי חרדים קיצוניים. עליה נכתב "לעילוי נשמת המן בן המדתא האגגי" שתאריך תלייתו צויין היום. בתום המהומות, הבובה הורדה על ידי לוחמי מג"ב

author-image
"לעילוי נשמת המן": חרדים קיצונים תלו בובת חייל צה"ל
  (צילום: חיים גולדברג/ כיכר השבת)

לא רק בפורים: בובה ועליה מדים של חייל צה"ל נתלתה לפנות ערב באחד הגגות בשכונת מאה שערים בירושלים, על ידי חרדים קיצוניים. בתום המהומות, היא הורדה על ידי לוחמי מג"ב.

אנו עדים לתופעה שמתפרצת כל שנה מחדש בסביבות חג הפורים, אך השנה היא חזרה גם בימי חול המועד פסח, כאשר על הבובה נכתב מצד אחד "לעילוי נשמת המן בן המדתא האגגי", שנתלה על העץ, יחד עם עשרת בניו, בתאריך ט"ז ניסן שצויין היום.

שוטרים שהגיעו למקום, הסירו את המיצג המסית. במקום התפתחו מהומות, כאשר כמה מהקיצונים ניסו למנוע את הורדת בובת החייל.

מדוברות משטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרה פעלו לפני זמן קצר בשכונת מאה שערים בירושלים והורידו בובה בדמות חייל שנתלתה על אחד הגגות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
החרדים הקיצוניים
גברת | 22-04-2019 6:27
חובה על המדינה להוציא חוק .מי שמבזה את חיילי צהל לא יקבל קיצבה .שיצאו לעבוד .חיים על חשבוננו.בנוסף לזה פוגעים בנו.
הקיצונים האמיתיים הם המזרחניקים
ע | 23-04-2019 11:35
.
2
מאה שערים הם נזק..
ישראלית ציונית | 22-04-2019 14:33
מיותרים. מתרבים כמו נמלים.
ד''לים = נמלים
אנטישמיות ציונית | 23-04-2019 11:34
.
3
פגיעה בחיילי צהל
אמנון | 22-04-2019 23:31
התורה מקיאה אנשים כאלו. אלו אינם בני תורה , אלו בני עוולה ללא יראת שמים. לאורך התנך היו לוחמים בעם ישראל. דוד המלך. שמשון. גדעון. ועוד ועוד. מי שלא נלחם באויבנו שיניח לחיילינו האמיצים. יהודה המכבים אמר מי להם אלי. חרדים קיצוניים?? אלו אינם יהודים.
4
תראו איזה יופי הם מתאגדים! ממש נחמד
איזה יופי | 23-04-2019 17:56
תראו איזה יופי הם מתאגדים! ממש נחמד לראות. משהו לא טוב לחרדים בממשלה הם נלחמים עד הסוף לא כמו החילונים שעושים הפגנה כל כמה שנים ואז נעלמים. הם רוצים משהו והם נלחמים עליו שוב ושוב, יש להם נבחרי ציבור שלא רוצים לפגוע בנו אלא רוצה לשרת את האינטרסים של הפלג שלה. עומדים עלינו לכלותנו! חוטפים ילדים, שמים אותם בכלא! עברנו את פרעה, נעבור גם אתכם בקרוב. עברנו את פרעה, עברנו את האינקוויזיציה בספרד, עברנו את היטלר - נעבור גם אתכם, ונמלא את בתי הכלא כמו שמילאנו אותם בגלות. מילאנו - אבל נשארנו חזק. הבחוק הגיוס מביא מלחמה פיזית ורוחנית של עם ישראל בעמלק: זו ממש עקירת!!!! כל יקר וקדוש. דברים שהם עיקרי התורה, עיקרי האמונה, עיקרי הדת. על זה מסרנו את נפשנו בכל דור ודור. השריפה כבר אחזה בנו ממש. התפקיד שלנו הוא לעמוד על נפשנו ולא להיגרר לשום פשרות והקלות. כבר הגיעו לתוך בתי המדרשות, מנסים לגייס. אוי לנו שכך קרה בימינו. זו הגלות הכי קשה. הדברים הכי קשים שאפשר לתאר. אסור להשלים עם המציאות הזו. התגייסות לצבא השמד - ייהרג ואל יעבור. הם חשודים בצבא שמתעללים בחיילים החרדים ומעבירים אותם עד טיפת הדם האחרונה, שבעה מדורי גיהנום. לכאורה אלה מחנות כפייה, מחנות שמד!. המשתף פעולה עם גזירת הגיוס הינו קאפו 'חרדי. ראש הממשלה הראשון שרי - שאסור אפילו להזכיר את שמו, יימח שמו וזכרו - אמר שעוד עשרים שנה לא יהיה שטריימל אחר במאה שערים. הנה הנקמה. כל גדולי ישראל פסקו שלא להיגרר אחרי שום פשרה. זו עקירת הדת. אנחנו צריכים להמשיך מה שרבותינו אמרו בכל דור ודור. אסור להשלים עם מציאות נורא כזו. כל פעם שיש גזירת שמד צריכים לעמוד על נפשם. הצבא הוא מוסד שמד. הוא הצבא היחיד בעולם שפועל לשנות את האידאולוגיה של החיילים. אין עוד כזו שפלות בעולם כולו, מטרתו של הצבא להיות כור היתוך, לשרוף את המורשת, לשרוף את טהרת עם ישראל.
5
עומדים עלינו לכלותנו!
עלינו לכלות | 23-04-2019 22:31
עומדים עלינו לכלותנו! חוטפים ילדים תראו איזה יופי החרדים מתאגדים! ממש נחמד לראות. משהו לא טוב לחרדים בממשלה הם נלחמים עד הסוף לא כמו החילונים שעושים הפגנה כל כמה שנים ואז נעלמים. הם רוצים משהו והם נלחמים עליו שוב ושוב, יש להם נבחרי ציבור שלא רוצים לפגוע בנו אלא רוצה לשרת את האינטרסים של הפלג שלה. עומדים עלינו לכלותנו! חוטפים ילדים, שמים אותם בכלא! עברנו את פרעה, נעבור גם אתכם בקרוב. עברנו את פרעה, עברנו את האינקוויזיציה בספרד, עברנו את היטלר - נעבור גם אתכם, ונמלא את בתי הכלא כמו שמילאנו אותם בגלות. מילאנו - אבל נשארנו חזק. הבחוק הגיוס מביא מלחמה פיזית ורוחנית של עם ישראל בעמלק: זו ממש עקירת!!!! כל יקר וקדוש. דברים שהם עיקרי התורה, עיקרי האמונה, עיקרי הדת. על זה מסרנו את נפשנו בכל דור ודור. השריפה כבר אחזה בנו ממש. התפקיד שלנו הוא לעמוד על נפשנו ולא להיגרר לשום פשרות והקלות. כבר הגיעו לתוך בתי המדרשות, מנסים לגייס. אוי לנו שכך קרה בימינו. זו הגלות הכי קשה. הדברים הכי קשים שאפשר לתאר. אסור להשלים עם המציאות הזו. התגייסות לצבא השמד - ייהרג ואל יעבור. הם חשודים בצבא שמתעללים בחיילים החרדים ומעבירים אותם עד טיפת הדם האחרונה, שבעה מדורי גיהנום. לכאורה אלה מחנות כפייה, מחנות שמד!. המשתף פעולה עם גזירת הגיוס הינו קאפו 'חרדי. ראש הממשלה הראשון שרי - שאסור אפילו להזכיר את שמו, יימח שמו וזכרו - אמר שעוד עשרים שנה לא יהיה שטריימל אחר במאה שערים. הנה הנקמה. כל גדולי ישראל פסקו שלא להיגרר אחרי שום פשרה. זו עקירת הדת. אנחנו צריכים להמשיך מה שרבותינו אמרו בכל דור ודור. אסור להשלים עם מציאות נורא כזו. כל פעם שיש גזירת שמד צריכים לעמוד על נפשם. הצבא הוא מוסד שמד. הוא הצבא היחיד בעולם שפועל לשנות את האידאולוגיה של החיילים. אין עוד כזו שפלות בעולם כולו, מטרתו של הצבא להיות כור היתוך, לשרוף את המורשת, לשרוף את טהרת עם ישראל.