איראן: חמינאי מינה מפקד חדש למשמרות המהפכה - סרוגים

איראן: חמינאי מינה מפקד חדש למשמרות המהפכה

המנהיג העליון של איראן מינה את חוסיין סלאמי כמפקד החדש של ארגון משמרות המהפכה. סלאמי יחליף את מוחמדעלי ג'עפרי, שכיהן בתפקיד 11 שנה

איראן: חמינאי מינה מפקד חדש למשמרות המהפכה

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, הודיע היום (ראשון) כי מינה את חוסיין סלאמי כמפקד החדש של ארגון משמרות המהפכה- כך דווח ברשת הטלוויזיה הממלכתית של איראן.

סלאמי יחליף את המנהיג הקודם של הארגון, מוחמד עלי ג'עפרי, שכיהן בתפקיד משנת 2007. עד כה שימש כסגן מפקד משמרות המהפכה, והיה אחראי בין השאר לארגון  שיגור הטילים מסוריה לעבר רמת הגולן לפני כשנה.

בעבר סלאמי התבטא נגד ישראל פעמים רבות, ועודד את המשך הפעלת האלימות נגדה- שאף הובילה לפני כשבועיים להחלטה של ממשלת ארה"ב להכיר באופן רשמי במשמרות המהפכה כארגון טרור.

"אויביה של איראן לא רוצים עימות צבאי- אלא מעוניינים להטיל סנקציות שיובילו לבידוד כלכלי שלה" אמר במאי האחרון. "הדיפלומטיה לא יכולה לעזור לאיראן. התנגדות אלימה היא הדרך היחידה להתמודד עם אויבים". עוד הזהיר בעבר את מדינות אירופה כי אם הם יאיימו על איראן- המדינה תגדיל את טווח הטילים שלה, העומד כעת על טווח של 2,000 קילומטרים, כך שיוכלו לפגוע במדינות מרכזיות באירופה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו