שלומי שבת ולהקת שלוה: אלו ההופעות בטקס משואות - סרוגים

שלומי שבת ולהקת שלוה: אלו ההופעות בטקס משואות

טקס המשואות ה- 71 לישראל מתקרב ואיתו נחשפות ההופעות המרגשות, כאשר בתכנית האמנותית יופיעו להקת שלוה יחד עם הזמר בניה ברבי, שלומי שבת ודיויד ברוזה

author-image
שלומי שבת ולהקת שלוה: אלו ההופעות בטקס משואות
  (צילום: דנה לוי/ סרוגים)

לאחר שוויתרו על ההזדמנות לייצג את ישראל באירוויזיון, עבור שמירת השבת- להקת שלוה מקבלת כבוד מהקהל הישראלי שכל כך אוהב והתחבר אליהם – והם יופיעו בטקס הדלת המשואות לציון 71 להקמת מדינת ישראל.

לפי הדיווח בכאן 11, הלהקה, שפרשה לקראת גמר הכוכב הבא לאירוויזיון בשל שמירת השבת תבצע יחד עם הזמר בניה ברבי את השיר 'ציפור מדבר' של הלקה הישראלית 'אתניקס'. עוד בתכנית האמנותית, שלומי שבת, דייויד ברוזה. כאשר נושא טקס המשואות השנה הוא 'בגלל הרוח' הישראלית.

מי שנבחרו להנחות את הטקס שיפתח כמידי שנה את יום העצמאות, הם: השחקן והזמר המתחזק אביב אלוש והדוגמנית החוזרת בתשובה, לינור אברג'יל, שזכתה בטקס מלכת היופי ומיס עולם. כך פורסם ב"ידיעות אחרונות".

השרה רגב מסרה בתגובה: "אני שמחה שלהקת שלוה, אשר כבשה את ליבו של הציבור הישראלי, תופיע בטקס המשואות לציון 71 שנים לעצמאותנו.

חברי הלהקה מייצגים בצורה הטובה ביותר את ניצחון הרוח על הגוף – הנושא שנבחר לאירועי העצמאות השנה. משרד התרבות ומשרד ההסברה ימשיכו ליישם את המדיניות לפיה כל גוני האוכלוסייה במדינה ייטלו חלק באירועי התרבות, ובהם גם בעלי מוגבלויות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שלומי שבת
נעמה | 21-04-2019 17:19
מלך
2
כמה נחת כמה נחת
יוליה מדטרויט | 22-04-2019 2:28
כמה נחת