מופע

עידן רייכל על הופעתו לצד מדונה: "לא מבסוט מזה"

לאחר שנבחר להופיע בגמר האירוויזיון בתל אביב לצד מדונה ואמנים נוספים, הזמר עידן רייכל סיפר היום בראיון לגלי צה"ל שהוא לא נלהב במיוחד מהופעתה של הכוכבת הבינלאומית. "צריך להביא רק ישראליות לבמה"

עידן רייכל על הופעתו לצד מדונה: "לא מבסוט מזה"
צילום: (צילום: יחצ)

הזמר עידן רייכל, שנבחר להופיע עם הפרויקט שלו בגמר האירוויזיון שיתקיים ב-18 למאי בתל אביב. סיפר הבוקר (ה') בראיון לאודי סגל וקרן מרציאנו בגלי צהל, כי במקרה הזה הוא אינו מתלהב במיוחד לחלוק את אותה הבמה עם מדונה, שצפויה להופיע גם היא במהלך הגמר.

"עם כל העניין של מדונה, אני לא מבסוט מזה". סיפר רייכל "אני חושב כשמביאים את כל אירופה לישראל, צריך להביא רק ישראליות לבמה" והוסיף "מאוד קל להתפאר במדונה, אין ספק שזה יהיה מדהים, אבל עדין צריך להציג ישראליות".

"מאוד קל להתפאר במדונה, אבל צריך להביא לבמה יותר ישראליות" (שטארסטוק)

במהלך הראיון, בו נכח גם דורון מדלי, יוצר השיר TOY ושירי אירוויזיון נוספים- הוסיף מדלי כי: "הרבה מאוד שנים ניסיתי לשכנע את עידן רייכל לייצג את ישראל באירוויזיון".

רייכל לא שלל את האופציה ואמר כי יש מצב שהוא עוד ייצג יום אחד את ישראל באירוויזיון, "רעיונות ספונטניים יכולים להיות מעניינים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

12
9
עידן
18.04.19

צודק באלף אחוז. מבטא לחלוטין את המחשבות שלי. יישר כוח.

8
קנאי
18.04.19

מדונה אחת וייחידה אוכל מקנאה

1
אירו
19.04.19

לא קשור לקנאה. הוא צודק ב100% לא קשור לקנאה. הוא צודק ב100%

2
זיוית 27
01.04.20

איזו תגובה דבילית א. רייכל לא קנאי ב. אין מה לקנא כי גם הוא הופיע על אותה במה, אז אין לו שום אינטרס לומר את דעתו אם היא לא אותנטית. ג. מדונה היא בובה על חוט, חוץ מלשדר מיניות אין שם כלום. זה שזה אמריקה ויש שם כסף פרסום וקשקושים פשוט מבלבל אנשים אבל בתור אמנית היא כלום ושום דבר. ולמה שיוצר אמיתי ומלא בכשרון כמו עידן רייכל יקנא בה? תאמין לי שלא חסר לו כלום. והוא צודק במליון אחוז - היו צריכים לקחת אמנית ישראלית. בושה ששילמו מלא כסף כדי להביא את הבדיחה הזו לישראל ובנוסף לזה ההופעה שלה הייתה עלובה ומביכה.

7
עידן רייכל
18.04.19

אירוויזיון מדונה זאת מדונה. תשלחו את עידן לייצג אותנו ירדים את אירופה נומי נומי