מקלב לסרוגים: "לליברמן אין שום יתרון ערכי או מספרי" - סרוגים

מקלב לסרוגים: "לליברמן אין שום יתרון ערכי או מספרי"

ח"כ אורי מקלב התייחס בראיון לסרוגים לחוסר ההתחייבות של אביגדור ליברמן להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה: "אין שום יתרון מספרי או ערכי לליברמן. אם הוא רוצה תפקיד שר בכיר, אני לא חושב ש-5 מנדטים מזכים בשר הזה"

author-image
מקלב לסרוגים: "לליברמן אין שום יתרון ערכי או מספרי"
  (צילום: סרוגים)

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) התייחס היום (שני) לדיונים הקואליציוניים בכנסת, זאת על רקע חוסר ההתחייבות של אביגדור ליברמן להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה.

"תוצאות הבחירות כל כך ברורות, שאי אפשר להפתיע. אצלנו מילה זה מילה, לא כמו איווט היום. אנחנו עומדים על מה שאמרנו, וגם התוצאות הכריעו בדרך שאין ספק בעניין" אמר. "אני לא חושב שלנשיא תהיה בעיה, אבל יכול להיות שהמורכבות תהיה אצל ראש הממשלה. זה לא תהיה הרכבה קלה, אבל אנחנו יודעים שהקואליציה בנויה על שותפות- ובשותפות יש לכל אחד את החלק שהוא משקיע בו. מטבע הדברים, מי שיש לו יותר מניות- יש לו יותר יכולת להשפיע, ובעל המניות הגדול הוא המוביל".

"ליברמן צריך לחשוב מה הוא עושה" הוסיף וענה לשאלת סרוגים. "אני לא יודע לצורך מה הוא עושה את זה, הרי זה לא פוליטקלי קורקט להודיע מראש על משא ומתן- זאת לא עמדות" אמר. "יכול להיות שזה כדי לשפר את המעמד שלו בתור הסיעה הקטנה. כדי לתת לו יותר מעמד לדרישות שלו, הוא צריך להעמיד עמדות מעט שונות כדי שבתוצאה הוא יקבל יותר מהמשקל שלו בכנסת. אם הוא רוצה תפקיד שר בכיר, ואנחנו יודעים למה הוא מכוון- אני לא חושב ש-5 מנדטים מזכים בשר הזה. אבל אם אתה מעמיד קשיים- כל מפלגה הוא קול מכריע. אין שום יתרון מספרי או ערכי לליברמן, זה לא שהוא ה-61. ראש הממשלה הוא לא טירון ויש לו ניסיון, אז נראה מה הוא עושה".

על חוק הגיוס אמר כי "העמדה שלנו ברורה- זה לא רצון הבוחרים. אני לא חושב שיש פערים, מכיוון שבחוק שהוא תומך בו והוביל אותו יש תוספות או העברות על החוק הקיים. אפשר להגיע להבנות גם בעניין הזה".

מוקדם יותר היום ח"כ יריב לוין התייחס גם כן לנושא. "נמתין בסבלנות שסיעת ישראל ביתנו תגיע לכאן, אך ערב הבחירות ליברמן אמר באופן חד וברור שהוא יצטרף לממשלה בראשות נתניהו- ואני מצפה שכך יהיה" אמר. "לי אין ספק שזו הממשלה הנכונה שצריכה לקום כאן, הציבור אמר את דברו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ה "ערכים" הם : השתמטות,בטלנות וקבצנות.
אחד שבא משם | 15-04-2019 12:57
העגלה ממש מלאה בהם.
עדיף שתחזור לאי שם ותתן לנו קצת שקט
ל | 15-04-2019 21:49
.
'ערכי הציונות הדתית' שוחד מרמה והפרת אמונים..
טל | 15-04-2019 18:00
העיקר שלטון אין בעיה להשחית את העם היהודי..
ממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים..
הקהה אס' שיניו | 15-04-2019 13:40
עגלה ריקה ומסריחה של המדינה הדתית
2
נצלנות. וחיים על חשבון אחרים. אינו יתרון ערכי
לעניות דעתי | 15-04-2019 13:39
לענד
אכן דעתך עניה מאד
ו | 15-04-2019 21:47
.
3
העיקר שנמשיך להיות לנטל בכל מאי דאפשר
קרית ספרי | 15-04-2019 13:41
לנצל. לא לעבוד. ולחיות טוב על חשבון אחרים.
4
מסתבר שגם אנטישמיות היא ערך, של המגיבים כאן
ירושלים | 15-04-2019 16:09
זה מה שיש לכם לכתוב ולראות בחרדים רק את השלילה? ואתם קוראים לעצמכם אוהבי ישראל?
5
חבל שהאתר מאפשר תגובות מסיתות ואנטישמיות
א | 15-04-2019 17:01
החרדים אזרחים טובים לא פחות אם לא יותר מכל אזרח אחר
6
כמה רע לכם.
א | 15-04-2019 17:49
כזה תרכיז של גועל מראה על אחד מהשתיים: או שכל כך רע לכם ואתם מנסים להתנחם בכך שאחרים גרועים יותר, ולשם כך אתם צריכים למצוא או להמציא כמה שיותר רע אצל האחרים, כמו שנאמר 'וירעו אותנו המצרים' - שהפכו אותנו לרעים כדי לתרץ את רשעותם. או שזה פשוט כמו שאמרו חז''ל, כל הפוסל במומו פוסל... אני מאחל לכם חג פסח כשר ושמח! אם תצליחו איכשהו להיות בשמחה, זה יבטל את כל המרירות העמוקה שאתם נושאים בלבכם, ותוכלו לאהוב את 'בני דודיכם' החרדים.