טל רוסו: "קורא לכם לחזור הביתה, אני בבית- בעבודה" - סרוגים

טל רוסו: "קורא לכם לחזור הביתה, אני בבית- בעבודה"

לאחר ששקל לפרוש לאור התוצאות של מפלגתו בבחירות, טל רוסו מספר 2 במפלגת העבודה מכריז היום: "חטפנו מכה קשה. נזקוף את הראש אנחנו ממשיכים בכל הכוח! אני קורא לכם לחזור הביתה לעבודה"

author-image
טל רוסו: "קורא לכם לחזור הביתה, אני בבית- בעבודה"

לאחר שהיה עם רגל בחוץ לאחר התוצאות הקשות למפלגת העבודה, מספר שתיים בעבודה האלוף במיל טל רוסו מכריז "חטפנו מכה קשה. נזקוף את הראש אנחנו ממשיכים בכל הכוח! אני קורא לכם לחזור הביתה לעבודה, אני כבר בבית בעבודה.", אמר והרים כוס קפה שחור.

 

רוסו עבר דרך ארוכה עד שנכנס למפלגה לאחר ששוריין על ידי גבאי, אולם התמודדותו לוותה בקשיים, כאשר יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר הודיע כי ישנה בעייתיות במועמדותו של האלוף במיל' במפלגת העבודה, וזאת מכיוון שלא חלפו 3 שנים מיום פרישתו מהצבא עד לכניסתו לפוליטיקה, כפי שמחייב החוק.

בתגובה מפלגת העבדה למלצר בדרישה לאשר את מועמדותו של רוסו שאמר כי היה בשירות מילואים פעיל, אך לא נשא כל אופי של שירות של קצין בצבא קבע.

לאחר דיון בוועדת הבחירות, קבע היועמ"ש לממשלה כי אין מניעה שטל רוסו יתמודד לכנסת. הטענה: השתחרר משירות קבע בצה"ל לפני יותר משלוש שנים וכי שירות מילואים בתנאי קבע כפי שביצע, הוא שירות מילואים בהתנדבות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
יא חתיכת כלומניק !! איזה בית? זה ג'ורה!!
עידו 2 | 15-04-2019 11:47
העבודה שנאבדה והפכה לביב שופכין. הצפרדעים שפיר ושמולי ויחימוביץ מקרקרים מתוך השופכין ''בואו הביתה'' !! חחחחחחחחחחחחחחחחחחח איכסה רוסו מגעיל
2
אדם ראוי
בהחלט ראוי | 15-04-2019 17:47
שיהיה בהצלחה כן ירבו כמוך בפוליטיקה. ציוני ופטריוט
3
????????????????????????????????????
???????????????????? | 15-04-2019 21:39
תגובות??????????????????????????????
4
מתן כבוד
מורה מהדרום | 16-04-2019 10:44
טל יקר! את מקומך המכובד ברשימה רכשת מתוקף מעלותיך כאיש בטחון. מצד שני יש חברי כנסת שחרשו דשנו והשקחעו בימי שמש וסגריר ולכן מוסרית עליך להתפטר ולתת את המקום המכובד לאלה שעבדו והשקיעו. זה מוסר אמיתי. ואת מקומך תרכוש במשך השנים לכשתהייה מעורב באמת ולא שתול! זה מוסר אמיתי שלא נשמע ממך וחבל!
5
למגיבה 4
ממש פועלים קשי יום | 16-04-2019 14:42
חח ממש חרשו את הארץ. בילו בכנסים ואכלו בורקסים בוועדות. אם היו חורשים את הארץ אולי לא היו מתרסקים בקלפי. ואם הם עבדו ככ קשה אז הנה יש להם הזדמנות לנוח. מי שבאמת עבדו וחרשו את הארץ אלה קצינים ומפקדים כמו טל רוסו ששרתו והגנו על המדינה הרבה שנים ויש לנו זכות שאנשים כאלה רוצים להיות חלק מהעשייה הציבורית
6
עבודה
מ.א | 17-04-2019 7:26
אני אומנם איש ליכוד אבל כל הכבוד לך רוסו שחזרת ולא נטשת אוניה טובעת זה מראה על מנהיגות... והכי חשוב שהכלבה מיכאלי תעוף הביתה בגלל סחבות כמוה העבודה נראית ככה.