בתום 4 שנים: הרב אלי בן דהן נפרד ממשרד הבטחון - סרוגים

בתום 4 שנים: הרב אלי בן דהן נפרד ממשרד הבטחון

במשרד הביטחון, הרימו לקראת חג הפסח כוסית עם סגן שר הביטחון, הרב בן דהן לאחר מערכת הבחירות הסוערת, ונפרד מצוות העובדים: "התרגלנו במקומותינו להשמיץ, לפגוע, להעליב אך "יש לנו "ארץ נהדרת""

author-image
בתום 4 שנים: הרב אלי בן דהן נפרד ממשרד הבטחון

במשרד הביטחון, הרימו לקראת חג הפסח כוסית עם סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן בנאום התייחס האחרון למערכת הבחירות הסוערת, ונפרד מצוות העובדים.

"לצערנו הרב התרגלנו במקומותינו להשמיץ, לפגוע, להעליב ולראות בעיקר את הרע שיש בשני ולא את הטוב", הוא אמר אחרי שלושה חודשים עמוסים. "כמובן שבמערכה כזו, גם מתקבל הרושם המוטעה שהכל שחור במדינה. שום דבר אינו פועל כסדרו ויש להתחיל מהתחלה".

עם זאת, "עכשיו אחרי הבחירות אנחנו יכולים לומר את האמת", הוא ציין: "יש לנו "ארץ נהדרת", לא ההיא מתכנית הטלוויזיה. תוחלת החיים כאן רק עולה, הציבור הישראלי שמח לחיות כאן, אנחנו במקום ה – 11 במדד האושר בין מדינות העולם. הכלכלה משגשגת, אנחנו מובילים את העולם בתחומים ביטחוניים רבים ובטכנולוגיות שונות. יש כמובן גם מה לשפר ולתקן, אך בוודאי שיותר מחצי הכוס מלאה.

בן דהן בירך את העובדים וביקש לשים את המחלוקות בצד: "בערב שבת הקרובה נסב כולנו לשולחן הסדר, עם הדוד שהצביע א' , עם הבת שהצביעה ב', עם האחות שהצביעה ד' , ועם הסבא שכבר שנים מצביע ל-ח', וכפי שאנחנו משפחה אחת ומאוחדת סביב שולחן הסדר, חשוב לזכור שכולנו עם אחד ומאוחד, שרוצה בטובת המדינה, בטובת העם ובטובת הארץ".

ובנימה אישית, בן דהן נפרד מהמשרד בתום ארבע שנים, לאחר שכיהן תחת שר הביטחון לשעבר ליברמן וכיום תחת ראש הממשלה. "הזדמנות עבורי להיפרד מכם, עובדי משרד הביטחון היקרים. אני רוצה להודות לכולכם באופן אישי, על העזרה, הסיוע, והעצה הטובה שקיבלתי מכם במשך כמעט 4 שנים".

בן דהן הסיף כי "הייתה לי הזכות הגדולה להכיר ולהוקיר את פועלכם, את המסירות והמקצועיות הרבה, בה אתם פועלים למען ביטחון ישראל". ואיחל להם "שתזכו להמשיך ולהוביל את המשק הביטחוני בחדשנות, בתעוזה, בפיתוח ובחיזוק בטחונה של מדינת ישראל היקרה לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
תגידו, הוא דילג בכוונה על ג'?
ה | 14-04-2019 13:04
לא שזה משנה למישהו, אבל זה משנה לבן דהן בעצמו, אם הוא רוצה שלום עם כולם חוץ מעם החרדים.
2
מעניין מה הוא עשה שם
א | 14-04-2019 13:07
אם עשה משהו
3
חוץ מדיבורים יפים היו גם מעשים?
תפקיד חסר משמעות | 14-04-2019 13:09
לא נראה שהטביע את חותמו
4
אכן
התמים | 14-04-2019 14:21
במשרד הבטחון אנשים מעולים. כולם בוגרי ישיבות כמו : חברון, פוניבז וסלבודקה....עם אלה נישאר כאן בסוף : תרומה אפסית למדינה, אבל נטל כלכלי מכל כיוון : קיצבאות, אי תשלום מס הכנסה, הנחות בארנונה ותשלומים אחרים, סיבסוד אוטובוסים, חשמל, חינוך וכו. שותפי הימין לקואליציה.
5
לא עשה כלום במשרד הביטחון
אהרון ישרן | 14-04-2019 15:36
בן דהאן לא היה מוכר במשרהבט, עובר בטל, תפר לעצמו ג'וב, מדובר בחבר כנסת הכי לא יעיל במגזר
6
אסור להכנס לממשלה שממשיך לחמש רבי מרצחים
אלי יוסף | 15-04-2019 9:34
ידינו שפכו את הדם הזה הרב שלמה אבינר אשרינו שיש לנו מדינה, שיש לנו כנסת, שיש לנו בחירות. אשרינו שיש לנו צבא המגן עלינו. פעם, בגלות, דמנו היה הפקר, עתה הוא שמור בחסדי ד'. אך לא כן הוא בכל העולם. יש מלחמות ומלחמות אזרחים. הלואי יכולנו לפתור בעיות אלה, אך אין זה בידינו, אלא להתפלל על שלום כל המין האנושי בתפילת עלינו לשבח. אך אין זה מתיר לנו לעבור לקיצוניות ההפוכה ולמכור נשק למדינות המשתמשות בו כדי לרצוח אנשים חפים מפשע. זה איסור מפורש בגמרא, ברמבם ובשולחן ערוך. וגם בלי תורה, כל אדם ישר ומוסרי מבין שזה חטא ופשע. במה דברים אמורים? במלחמת האזרחים בקמרון, שם אנחנו מספקים נשק ומאמנים לוחמים, ואותה יחידה, הגדוד להתערבות מהירה R..I. ,Bנקראת בפי הקמרונים: היחידה הישראלית. לא נוכל לומר: ידינו לא שפכו את הדם הזה. כבר שנתיים וחצי מתחוללת שם מלחמת אזרחים, בה נהרגו אלפים, ורבע מילוינים הפכו לחסרי בית. גם אם שני הצדדים הינם אכזריים ואלימים, אין זה מרשה לנו לקחת חלק בשריפת כפרים, ירי על בורחים, עינוי שבויים ואונס נשים. לצערנו, זו לא הפעם הראשונה שאנו מסייעים בכגון זה. כבר היו דברים מעולה ברואנדה, בדרום סודן ובמיאמר. נכון שחשוב מאוד למדינתנו לחזק את הקשר עם מדינות אפריקה, אבל לכל דבר יש גבול. אמנם היתה עתירה בגץ לפני כמה חודשים, אך לא יצא מזה כלום. אני מקוה שמה שפרסמו שזרקו תינוק על קיר וירו בו – אינו נכון, אך גם לעשירית מזה אין לנו להיות שותפים.