השר כ"ץ יקדם חקיקה שתאסור שביתות ברכבת - סרוגים

השר כ"ץ יקדם חקיקה שתאסור שביתות ברכבת

על רקע השביתות התכופות ברכבת ישראל השר ישראל כ"ץ יעלה היום (א') בישיבת הממשלה את חוק בוררות חובה שיאסור שביתות בשירותים חיוניים: "הרכבת אינה רכוש פרטי של גילה אדרעי וניסנקורן לקידום אינטרסים אישיים ופוליטיים"

author-image
השר כ"ץ יקדם חקיקה שתאסור שביתות ברכבת
  Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90

שר התחבורה ישראל כ״ץ מתכוון להעלות היום (ראשון) בישיבת הממשלה את בקשתו לכלול את חקיקת חוק בוררות חובה בשרותים חיוניים- שיאסור שביתות בשרותים חיוניים למשק ולציבור, בהסכמים הקואליציונים הקרובים, ולחייב כל מפלגה שתצטרף לקואליציה לתמוך בחוק.

"השביתות הפראיות והעיצומים שנוקט ועד עובדי הרכבת, תוך פגיעה בנוסעים ובחיילי צה״ל, ומניעת פיתוח והערכות הרכבת להרחבת פעילותה , וחמור מכך, הגיבוי המתמשך שניסנקורן וחבריו להסתדרות נותנים להתנהגות פסולה זאת, מחייבים את חקיקת חוק בוררות חובה , שימנע שביתות בשרותים החיוניים" אמר השר כ"ץ.

שר התחבורה הוסיף: " כשם שעשיתי סדר ברכבת בעבר, כך בכוונתי לעשות גם כעת. ניסיונו של ועד העובדים להחזיר את הרכבת לעידן האחיזה בשאלטר והשביתות הפראיות לא יצלח. הרכבת אינה רכוש פרטי של גילה אדרעי וניסנקורן וחבריו בהסתדרות לקידום אינטרסים אישיים ופוליטיים, הרכבת שייכת לציבור ונעשה הכל כדי להחזירה לפעילות למען הציבור.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השמאל צבוע
ישראל | 16-04-2019 6:17
כל הכבוד לשר כץ. הבעיה שהשמאל וההסתדרות שמשחקים אותה נאורים וטוענים לפגיעה בדמוקרטיה. צבועים. אדרבה, כל חוק שלא מתאים לאינטרסים שלהם . רצים לבגצ שיושבים בו שמאלנים. זו הפגיעה בדמוקרטיה ואי קבלת רצון הבוחר. הממשלה חייבת להפסיק את הטרור שמפעילים נגד המדינה ואזרחיה. ההסתדרות מושחתת. לא רואה ממטר את העובדים. גוף שמזיק לדמוקרטיה וכלי לניגוח הממשלה