הדרישות של ליברמן לכניסה לקואליציה - סרוגים

הדרישות של ליברמן לכניסה לקואליציה

בעוד יו"ר הרשימה השר לשעבר ליברמן עושה את דרכו לווינה, מאחורי הקלעים נשמעים תדרוכים לדרישות המפלגה מהליכוד: תיק הביטחון, הטלת ווטו בנושאי דת ומדינה, חוק הגיוס ועוד

author-image
הדרישות של ליברמן לכניסה לקואליציה
  ליברמן מצביע בבחירות אתמול

בעוד יו"ר הרשימה השר לשעבר אביגדור ליברמן עושה את דרכו לחופשה בווינה, מאחורי הקלעים כבר נשמעים תדרוכים לגבי דרישות המפלגה מהליכוד, לקראת המשא ומתן הקואליציוני שיחל בשבוע הבא.

לפי דיווח של דפנה ליאל, ליברמן, שהתפטר בקדנציה האחרונה ממשרד הביטחון רוצה לחזור ולעמוד באותו המשרד ולשמש כשר הביטחון, זו הדרישה הראשונית שלו, אך ממש לא היחידה. בנושא הבטחוני, ישראל בתינו תעמוד על  עקרונות לשנות המדיניות הישראלית בלחימה מול חמאס מהסדרה להכרעה של ארגון הטרור.

בנוסף, אל מול ההישג העצום של המפלגות החרדיות, שמונות יחד – ש"ס ויהדות התורה 16 מנדטים, יוכלו בישראל ביתנו להטיל ווטו בענייני דת ומדינה, "קריטי עבורם", צויין בפרסום. כמו כן, דורשים העברת חוק הגיוס בהתאם לחוק שאושר על ידי הצבא אותו רצה ליברמן לקדם, וכבר עבר בקריאה ראשונה בכנסת. ברמת הרווחה יינתנו פנסיות לקשישים.

ליברמן כמו בבחירות 2015, צפוי למתוח את נתניהו כמה שיוכל עד להיענות לדרישות שלו, כשברקע עוד זיכרון מהקמפיין הרוסי שהפנה הליכוד במטרה לגנוב קולות מליברמן לנתניהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ליברמן
מוטי דנינו | 10-04-2019 18:48
הדירשות המוזרות של ליברמן!מה החיפזון שלך לצאת מהארץ .אבל תמיד אחרי הבחירות? רק שהפעם.לא לקרמלין.לווינה פשוט בולט?ואין לי שום מושג אך ממנים איש כזה לשר הביטחון! אתם זוכרים את הפנים שלו..שנהרגו כמה מחבלים.מהחמס.הוא היה בפחד נוראי..רק איש של דיבורים.......
2
הוא חי בסרט
בן | 10-04-2019 19:40
עבר על הגבול החסימה ועוד הוא מדבר
בסרט?
חי | 12-04-2019 9:48
בלי ליברמן אין קואליציה חחחח
3
מיותר
ציון | 11-04-2019 15:28
היית שם לא מתאים רק דיבורים רק יואב גלאנט עם סכין בין השיניים
4
היה צריך לדרוש גם
א | 11-04-2019 16:36
רוטציה בראשות הממשלה כשהוא הראשון ברוטציה + זכות וטו על כל החלטה המתקבלת בממשלה בכל נושא שהוא. מגלומן. טיפש. אידיוט.
5
בחירות חוזרות
משה מאריאל | 14-04-2019 0:42
ואז הוא לא נכנס לכנסת