חדשות בארץ

אחרי ההתרסקות הכואבת: התגובה של בנט ושקד

בנט ושקד יצאו אל הפעילים לאחר פרסום תוצאות המדגמים שהורידו את מצב הרוח בקרב תומכי המפלגה. שקד: "מציעה שנעשה כמו בוז'י. נלך לישון ונקום לתוצאות האמת. אני בטוחה שבבוקר נראה שעברנו"

אחרי ההתרסקות הכואבת: התגובה של בנט ושקד
צילום: צילום: יהודה לוינגר

בימין החדש הגיבו הלילה (שלישי) לתוצאות המדגמים, שברובם לא מעבירים את המפלגה החדשה את אחוז החסימה. בנט ושקד התקבלו על ידי פעילי המפלגה ששרו: "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה", וקראו לחכות לתוצאות האמת מחר בבוקר בתקווה כי עד אז התוצאות ישתנו.

הסרט שלי
הסרט שלי| צילום: הימין החדש לאחר תוצאות המדגמים (צילום: יהודה לוינגר)

"אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו, יש לנו סבלנות ואורך רוח, אנחנו מאמינים בדרך הזו ואנחנו נצליח" אמר בנט לפעילים.

שקד ניסתה להריע את מצב הרוח הירוד במטה ואמרה: "אני מציעה שנעשה מה שבוז'י הרצוג היה עושה. נלך היום לישון ונקום מחר בבוקר ונראה את תוצאות האמת. אני בטוחה שאנחנו נראה שעברנו, שיש לנו תפקיד חשוב בניהול המדינה. יש לנו המון אתגרים לפנינו, תהיו חזקים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

12
10
יובל
09.04.19

לצערי, שקד צודקת. אני לא רואה אפשרות שמפלגת הנזקים הזו לא הצליחה לבלבל את מוחם של הצעירים, לכן החיילים יעבירו את בנט ושקד את את % החסימה.