חדשות

בן גביר: "תנו לי אמון להילחם בשבילכם מהכנסת"

ביום הבחירות ולקראת ההצבעה שלו בעיר חברון אומר איתמר בן גביר: "אני מקווה שעם ישראל ייתן לי את האמון להילחם בשבילו מהכנסת למען ארץ ישראל עם ישראל לפי תורת ישראל"

בן גביר: "תנו לי אמון להילחם בשבילכם מהכנסת"

איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' הממוקם במקום ה- 7 ברשימת 'איחוד מפלגות הימין' אמר הבוקר בביתו בחברון: "הבוקר הזה זה בוקר של תקווה, זה בוקר של תפילה על עם ישראל ואני הולך לכנסת למען ילדנו, לעמן עתידנו, למען עמנו, מגיל 14 אני פועל למען עם ישראל ואני מקווה שעם ישראל ייתן לי את האמון להילחם בשבילו מהכנסת למען ארץ ישראל עם ישראל לפי תורת ישראל

WhatsApp Video 2019-04-09 at 11.42.31
WhatsApp Video 2019-04-09 at 11.42.31

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
4
מה זה?
09.04.19

כבוד לגוזמבות! לך למכור פיתות בשוק של חברון עם בן ארי. את הכנסת תוכל לראות בערוץ 99