סטרוק באולפן סרוגים: אל תקנו את הספין של נתניהו - סרוגים

סטרוק באולפן סרוגים: אל תקנו את הספין של נתניהו

מס' 6 ברשימת איחוד מפלגות הימין, הגיעה לאולפן סרוגים וביקרה את קמפיין הגוואלד של נתניהו: "מנסה להידמות לציונות הדתית". על המפלגה: "כל המעטפת של תורה עם ישראל וא"י זה רק אנחנו"

סטרוק באולפן סרוגים: אל תקנו את הספין של נתניהו
  (צילום ועריכה: יוחנן בלייך)

מס' 6 ברשימת איחוד מפלגות הימין, אורית סטרוק הגיעה לאולפן סרוגים, ופצחה במונולוג: "אתמול שמענו שהוא מתכוון להחיל ריבונות, לא תקום מדינה פלסטינית, מחר הוא יודיע שהוא מתפלל 3 תפילות ביום והוא בכלל לא מכיר את הרפורמים…", מספרת סטרוק על הזמן האחרון. לטענת סטרוק, הוא "מנסה להידמות אלינו לציונות הדתית".

"מה עושים עם זה? מכירים אותו יותר מעשור, יודעים עם מי יש לנו עסק, מנהיג טוב, מנהל יפה את המדינה, חייב אותנו לידו. אם לא נהיה לידו לא נוכל למנוע ממנו לדרדר את המפלגה לאוסלו ג'".

היא הסבירה: "כדי שנתניהו לא ידרדר את המדינה לאוסלו ג' ולא ימסור שטחים ולא יקים מדינה פלסטינית 'מפורזת' הוא צריך את הציונות הדתית לידו ולא מתחתו ולכן אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכנס מתחת לאלונקה כדי לשאת את ביבי על גבינו, צריכים להיות חזקים לידו למנוע ממנו ללכת למקומות מאוד מסוכנים כמו למשל לחבירה עם גנץ אחרי הבחירות או חבירה עם טראמפ, שתביא איתה בטוח גם נסיגות".

על איחוד מפלגות הימין: "מפלגה ציונית דתית יש רק אחת, כוח פוליטי שומרים את כל הדגלים שנאמן לכל הדרך שלה, לא למחצה, לא לשליש ולא רבע, כל המעטפת של תורה עם ישראל וא"י זה רק אנחנו", היא קובעת. סטרוק מתארת כי "לפני כמה חודשים, הכוח הפוליטי של הציונות הדתית כמעט התרסק, חווינו טראומה קשה מאוד, במאמץ גודל נעמדנו על הרגליים, גילינו אחריות לאומית, ועכשיו זו האחריות".

לסיכום, "רוצים את ביבי כראש הממשלה אבל חייבים להשגיח עליו, לא מתחת לאלונקה, רק לצידו, בוא נגלה אחדות לאומית, אחרית ציונות דתית ונתמוך".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כבר לא! החלטתי בעקבות ההתקפות הבוטות נגד בנט
מתנדנד | 08-04-2019 0:02
ושקד.
2
לא נשכח את מה שעשית לעוצמה יהודית !!!
בשם התורה וא"י | 08-04-2019 3:36
איך עברת וקראת שיטנה כנגד מיכאל בן יאיר ובן גביר....לא נשכח ולא נסלח...
3
ביבי
לילך | 08-04-2019 13:13
אניכן מאמינה שביבי מתקרב ליהדות (כל יהודי יכול לעשות תשובה ואין לפקפק בכך), ושהוא ימצא את האיזון הנכון בין מפלדות הימין.
4
אין התייחסות לכתבי האישום והנבצרות בעוד שנה?
מיכאל | 08-04-2019 15:47
למה לא נשאלות השאלות המוסריות שבשותפות עם נתניהו?
5
נאום הבחירות הכי טוב ששמעתי עד כה.
גלעד | 09-04-2019 21:44
נכון, רהוט, בעל מסר ברור ומשכנע!